۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۴۶۹۰۹۱
امام جمعه آغاجاری:

نماز جمعه وحدت جامعه پیرامون تقوا و بصیرت افزایی را تحقق می بخشد

امام جمعه آغاجاری با اشاره به ارزش های مطرح شده برای نماز جمعه در سخنان رهبر معظم انقلاب، گفت: نماز جمعه، وحدت جامعه پیرامون تقوا و بصیرت افزایی را تحقق می بخشد.
امام جمعه آغاجاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید میثم موسوی، امام جمعه آغاجاری، در حاشیه گردهمایی ائمه جمعه خوزستان که امروز در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد، با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب نماز جمعه را قلب فرهنگی هر شهر معرفی کرده اند، گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب نماز جمعه قرارگاه بصیرت، ایمان، اخلاق و تقوا است.

امام جمعه آغاجاری ابراز داشت: ارزش های مطرح شده برای نماز جمعه در سخنان رهبر معظم انقلاب باید در جامعه رشد پیدا کند و همچنین محوریت و مدیریتی برای رشد آنها در جامعه ایجاد شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی آغاجاری اظهار داشت: از آیات و روایات مرتبط با نماز جمعه متوجه می شویم که نماز جمعه توانایی معرفی این ارزش ها را دارد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بر ارزش های مطرح شده برای نماز جمعه تأکید فراوانی دارند و حققیت آن است که وحدت جامعه پیرامون تقوا و بصیرت افزایی در نماز جمعه تحقق می یابد.

گفتنی است، در گردهمایی ائمه جمعه خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان، مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان و حجت الاسلام پناهیان به ایراد سخنرانی پرداختند و در روز گذشته نیز گردهمایی مسؤولان ستادهای نماز جمعه استان برگزار شد./203/9456/ب1

ارسال نظرات