۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۴۶۹۱۳۷
سردار غیب پرور:

بسیج حزب انقلاب اسلامی است

رییس زامان بسیج مستضعفین با بیان این که بسیج برای حزب و گروه خاصی نیست، گفت: بسیج حزب انقلاب اسلامی است که هر کسی را می تواند در خود جای دهد.
سردار غیب پرور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفت: پس از حکمی که مقام معظم رهبری فرمودند و از طرفی اهمیتی که بسیج دارد لازم بود در شروع کار محضر مراجع برسیم.

وی افزود: اعتقاد ما این است تا زمانی که دست ما در دست روحانیت و در رأس آن ها مراجع تقلید باشد  انحرافی در مسیرمان نیست این یک باور است که اسلام ناب را بایستی از مرجعیت شیعه بگیریم و پیش آن ها تلمذ کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که مراجع نقش ویژه ای در انقلاب اسلامی داشتند، اظهار داشت: در انتخابات خبرگان قانون اساسی در سال نخست انقلاب در استان فارس گروهی بودند که با مسیر آیت الله العظمی مکارم همسویی نداشتند، به واسطه اصولی بودن ایشان و حرکت های فرهنگی اصیل که قبل از انقلاب هم داشتند مخالف کم نداشتند؛ بچه های انقلاب از همان موقع ایشان را شناخته بودند.

وی ادامه داد: برنامه های بسیج بر اساس قانون، بیانات مقام معظم رهبری و آنچه که به عنوان لازمه به شمار می رود این است که ظرف بسیج به گونه ای باشد که تمام کسانی که به هر ترتیب همسویی با نظام دارند را در خود جای دهد.

سردار غیب پرور با بیان این که با تقدیر از زحمات سردار نقدی در زمان تصدی ریاست بسیج ابراز داشت: ایشان برادری مجاهد و انقلابی هستند؛ هاضمه بسیج باید برای هه جا داشته باشد به غیر از کسی که با اصل اسلام و انقلاب در تعارض بوده و معاند است.

وی عنوان کرد: بسیج حزب و گروه خاصی نیست، بسیج حزب انقلاب اسلامی است که هر کسی را می تواند در خود جای دهد، نقطه اساسی کار ما مسائل فرهنگی است که شاخه های گوناگونی دارد، متأسفانه دشمنان اهل بیت(ع) به روش های گوناگون اقدام کردند و آخرین اقدام آن ها راه اندازی گروه های تکفیری بود که به نام رسول خدا غارت کردند و بدترین جنایات را انجام دادند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: دشمنان کارها و برنامه های بسیاری برای فرقه های ضاله انجام داده است، سرمنشأ بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی بهائی ها هستند و این را با ادله عرض می کنم، دشمن دست از سر ما بر نمی دارد یعنی نه به وسیله جنگ سخت بلکه به وسیله ابزار فرهنگی در صدد پیاده کردن اهداف خود است که این سنگینی و وظیفه ما را چندین برابر می کند.

وی اضافه کرد: رهنمودهای مراجع قطعا راهگشا خواهد بود، اعتقاد داریم که کلام مرجعیت برای ما نورانیت می آورد./1323/پ202/ج1

ارسال نظرات