۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۴۶۹۲۲۰
امام جمعه خرم آباد:

ملت ایران خواستار مجازات سران فتنه هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امروز عده‌ای درخواست دارند که سران فتنه از حبس آزاد شوند و از فتنه‌گران حمایت می‌کنند، گفت: ما اعلام می‌کنیم که سران فتنه مجرم هستند و باید مجازات شوند.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز تشکیل سپاه حفاظت از هواپیماها به فرمان امام راحل گفت: ربایش هواپیماهای کشور از توطئه‌های دشمنان به ویژه استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام بوده است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل با درایت و هوشیاری مسؤولیت را به عهده سپاه پاسداران گذاشت تا امنیت هواپیماهای غیر نظامی حفظ شود، افزود: در سایه درایت و تیزبینی سپاه پاسداران امنیت هواپیماها را تأمین و توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه با گرامیداشت سالروز عیسی مسیح بیان داشت: شیوه‌های حضرت مسیح اعتراض و ایستادگی در مقابل ظالم و دفاع از فقر و مظلوم بوده است.

وی در ادامه با گرامیداشت حماسه 9 دی خاطرنشان کرد: این روز، روز وقایع مهم ماندگار و اثربخش در انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه 9 دی  88 فتنه عظیمی که نظام و ولایت را هدف قرار داده بود، خنثی کرد، افزود: 9 دی روز حماسه ملت ایران اسلامی در سال 88 است.

وی در ادامه 9 دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری کرد و اظهار داشت: ایستادگی رهبر معظم انقلاب در برابر فتنه‌گران و هوشیاری مردم چشم فتنه‌گران را در حماسه 9 دی کور کرد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز عده‌ای درخواست دارند که سران فتنه از حبس آزاد شوند و از فتنه‌گران حمایت می‌کنند، افزود: ما اعلام می‌کنیم که سران فتنه مجرم هستند و باید مجازات شوند.

تشکیل نهضت سوادآموزی از برکات انقلاب است

وی در ادامه با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام راحل بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته است و امید است با همت مسؤولان بی سوادی در جامعه ریشه کن شود.

پیروزی حلب نتیجه مقاومت است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک پیروزی در حلب گفت: در حلب 35 گروه تروریستی وجود داشته، 64 کشور عضو ائتلاف ضد داعش بودند و سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس، ترکیه و بیش از 100 کشور با سرویس‌های اطلاعاتی به نیروهای تروریستی کمک می‌کردند.

وی با بیان اینکه در حلب بیش از 200 رسانه و شبکه علیه دولت بشار اسد تبلیغ می‌کردند و در مقابل ایران، روسیه و ارتش سوریه بودند، گفت: پیروزی ایران، روسیه و دولت سوریه در حلب با شکست 64 کشور عضو ائتلاف ضد داعش رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در لرستان پیروزی حلب را مهم خواند و خاطرنشان کرد: پیام آزادی حلب کارآمدی محور مقاومت و ناکارآمدی ائتلاف ضد داعش را نشان می‌دهد./201/9459/ب1

ارسال نظرات