۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۴۶۹۲۳۰
آیت الله علما:

9 دی یادآور بصیرت انقلابی و ولایتمداری ملت ایران است

آیت الله علما با اشاره به اینکه 9 دی یادآور بصیرت انقلابی و ولایتمداری ملت ایران است، گفت: خوشبختانه ملت ایرانی ملتی انقلابی و با بصیرت بوده و همواره از ولایت فقیه و آرمانهای امام و شهدا پاسداری می کنند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه ابراز داشت: خوشبختانه وحدت و برادری میان مسلمانان جهانی شده و مسلمانان به تفرقه افکنی و حیله گری دشمنان پی برده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیداری و بصیرت مسلمانان سوریه سبب اتحاد هرچه بیشتر شیعه و اهل سنت شده و در برابر اختلاف فکنی دشمنان با اتحاد و برادری ایستادگی کردند.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: آمریکا با تزریق شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی درصدد جدایی مسلمانان از اسلام ناب محمدی بوده و با ایجاد اختلاف میان مسلمانان درصدد تضعیف و تسلط بر آنها است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی دو لبه قیچی بوده که تنها مأموریت آنها تضعیف اسلام و مسلمانان است.

آیت الله علما با اشاره به وحدت میان مسلمانان اظهار داشت: انسجام میان مسلمانان تمامی معادلات دشمن را به هم ریخت و نقشه های آنها را نقش برآب کرد.

وی در ادامه افزود: حفظ بصیرت و ولایتمداری مهمترین نیاز انقلاب اسلامی است، دشمنان درصدد راه اندازی فتنه 88 در نظام اسلامی بوده بنابراین باید با تبعیت از ولایت فقیه همواره آمادگی مقابله با فتنه گران را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: همواره باید در برابر حربه ها و فتنه های کشورهایی که ایران را تهدیدی در منطقه دانسته در حالی خود عامل ناامنی و خطر هستند هوشیار و آماده باشیم.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: خوشبختانه ملت ایرانی ملتی انقلابی و بابصیرت بوده و همواره از ولایت فقیه و آرمانهای امام و شهدا پاسداری می کنند، 9 دی یادآور  بصیرت انقلابی ملت ایران و صیانت آنها از جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله علما در پایان تأکید کرد: انقلاب اسلامی همواره مورد هجمه های دشمنان قرار گرفته است اما مدیریت و درایت رهبر معظم انقلاب نظام را از نقشه های شوم آنها آگاه کرده و انقلاب را از خطرات مصون کرده است./201/857/ب1

ارسال نظرات