۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۴۶۹۲۳۱
حجت‌الاسلام دشتکی:

ترویج سبک زندگی اسلامی برمبنای آیات و روایات، وظیفه همگانی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی بر مبنای قرآن کریم و روایات وزندگانی حضرات معصومین(ع)یک ضرورت وظیفه همگانی است.
حجت الاسلام دشتکی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام علی دشتکی در همایش سبک زندگی اسلامی که در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزارشد، طی سخنانی با اشاره به اینکه مبانی سبک زندگی اسلامی قرآن و عترت است، افزود: باید در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی از همه ظرفیت ها وفرصتها به بهترین نحو استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه متاسفانه مظاهر فرهنگ منحط غربی در برخی از شئونات زندگی افراد جامعه دیده می‌شود،گفت: تکیه سبک زندگی غربی برمحوریت انسان بوده و خانواده گریزی وخانواده ستیزی،تجمل گرایی،مصرف گرایی،شهوت پرستی،فرهنگ برهنگی،لذت گرایی افراطی ودهها انحراف ویرانگر از ره آوردهای آن برای جوامع بشری است، لذا می طلبد با همت وتلاش جهادی در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی که محوریت آن خدا بوده ورشد وتعالی انسان ره آورد آن برای جامعه است گام بداریم.

وی با اشاره به اینکه توجه به اندیشه وعمل درفراگیر کردن سبک زندگی اسلامی یک ضرورت است،گفت: عملیاتی شدن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جهت همگانی کردن سبک زندگی اسلامی می تواند تحقق جامعه سالم ومقتدر ومتعالی را میسر نماید.

حجت‌الاسلام دشتکی تبیین اهمیت و جایگاه خانواده بر مبنای قرآن و روایات را در داشتن زندگی سالم وموفق بسیار مهم دانست و افزود: فرهنگ سازی براساس احکام وآموزه های دینی وفرهنگی و ترویج ارزشهای اخلاقی از ضرورتهایی است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود./1325/101/ب3

ارسال نظرات