۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۴۶۹۲۹۴
امام جمعه صحنه:

گرامیداشت حماسه 9 دی خط بطلانی بر تفکر فتنه گری است

امام جمعه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه گرامیداشت حماسه 9 دی خط بطلانی بر تفکر فتنه گری است، گفت: 9 دی نشان دهنده این مهم است که چه کسی در خط امام و رهبری قرار دارد و در مواقع حساس حامی انقلاب است.
حجت الاسلام احمد زارعی

حجت الاسلام احمد زارعی امام جمعه شهرستان صحنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حماسه 9 دی را نشانه تعصب و توجه انقلابی ملت ایران دانست و ابراز داشت: 9 دی سناریوی کودتای مخملی بود که از سوی استکبار جهانی و با همکاری برخی فتنه گران داخلی در ایران پیاده شد بنابراین هرکس که نسبت به آرمانهای امام و شهدا احساس وظیفه می کند باید نسبت به گرامیداشت این روز اهتمام ویژه ای داشته باشد.

امام جمعه شهرستان صحنه خاطرنشان کرد: از سالها قبل دستگاه های امنیتی کشورهای مستکبر در حال برنامه ریزی و طرح ریزی فتنه 88 بودند و با سازماندهی نیروهای تحت اختیار خود نظام را دچار مشکلاتی کردند.

وی در ادامه افزود: کاندیدای شکست خورده در انتخابات سال 88 با اختلاف 13 میلیون رأی از رقیب خودش نصایح رهبر معظم انقلاب را نادیده گرفت و لشگرکشی خیابانی را به راه انداخت.

استاد حوزه علمیه مطرح کرد: فتنه گران داخلی زمینه هایی را فراهم کردند که دشمنان انقلاب که در داخل کشور مخفی شده بودند از مخفیگاه خویش بیرون آمده و به سقوط نظام و انقلاب امیدوار شدند.

این مسؤول بیان داشت: فتنه گران با اجیر کردن مزدوران درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب برآمدند که خوشبختانه با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت ایران زمین گیر شدند.

حجت الاسلام زارعی یادآور شد: فتنه 88 صحنه هایی دلخراش و تأسف بار از پاره کردن عکس بنیانگذار انقلاب اسلامی و هتک حرمت به مقام سیدالشهدا (ع) و عزادارن امام حسین (ع) بود و جهان استکبار نیز در رسانه های معاند نیز به حمایت از فتنه گران داخلی در کشور ایران می پرداختند و آنها را به ناامنی و بی نظمی بیشتر ترغیب می کردند.

امام جمعه شهرستان صحنه اظهار داشت: خوشبختانه پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب افرادی که به کاندیدای شکست خورده رأی داده بودند به رفتار ضد انقلابی این شخص پی برده و از وی تبری جستند و دل در گرو نظام داده و بدینوسیله فتنه شکست خورد.

استاد حوزه علمیه مطرح کرد: حضور مردم و مسؤولان در مراسم 9 دی نشان می دهد که کدام دسته از مردم و مسؤولان دشمن شناس و  مدافع ولایت بوده و محک خوبی برای تشخصی انقلابیان است.

این مسؤول گفت: 9 دی نشان دهنده این مهم است که چه کسی در خط امام و رهبری قرار دارد و در مواقع حساس حامی انقلاب است، گرامیداشت حماسه 9 دی خط بطلانی بر تفکر فتنه گری است.

وی در پایان تأکید کرد: علیرغم تلاش عده ای برای کمرنگ ساختن حماسه 9 دی، بسیجیان و نیروهای انقلابی با حضور پررنگ و یکپارچه در این مراسم تو دهنی محکمی به افرادی که در خط انقلاب و نظام نیستند بزنند./302/857/ب1

ارسال نظرات