۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۴۶۹۳۰۰
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

9 دی بیانگر بصیرت عمیق دینی و انقلابی ملت ایران است

مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه 9 دی بیانگر بصیرت عمیق دینی و انقلابی ملت ایران است، گفت: مردم در نهم دی ماه 88 بصیرت عمیق دینی و انقلابی خود را به نمایش گذاشتند، بنابراین نمی توان چنین مردم هوشیاری را از حقیقت انقلاب دور کرد.
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: مردم بصیر ایران را نه می شود با قطع یارانه مأیوس کرد و نه با شکست برجام می توان در عزم راسخ آنها خللی ایجاد کرد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: مردم در نهم دی ماه 88 بصیرت عمیق دینی و انقلابی خود را به نمایش گذاشتند، بنابراین نمی توان چنین مردم هوشیاری را از حقیقت انقلاب دور کرد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب با خون مردم ایران عجین شده است، حماسه 9 دی نشانگر روح معنوی بالای مردم ایران است و این مردم همیشه به رهبر خود وفادار هستند.

استاد حوزه علمیه مطرح کرد: رییس جمهور رژیم منحوس صهیونیستی و سران بسیاری از کشورهای مستکبر جهان به اقتدار و عظمت جایگاه رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی اذعان دارند.

امام جمعه موقت اسلام آباد غرب یادآور شد: رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اطاعت از دستورات خداوند و ائمه اطهار(ع)، وجود رهبر با بصیرت انقلاب، وحدت و صبر مردم است.

حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به نقض برجام از سوی آمریکا، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها با تکیه بر تجربه های پیشین اعلام کردند که آمریکا قابل اعتماد نبوده و به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اظهارات وزیر خارجه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اعتماد به آمریکا اشتباهی بزرگ بود زیرا آمریکا شیطان بزرگ است.

استاد حوزه علمیه در پایان وحدت را لازمه اقتدار نظام دانست و گفت: باید در روند کشورداری همه مردم و مسؤولان نقش خود را به خوبی ایفا کنند و در راه اعتلای آرمانهای انقلاب گام بردارند./857/302/ب2

ارسال نظرات