۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۴۶۹۳۵۵
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

شرکت اساتید و طلاب لرستانی در دوره آموزشی پوشش اسلامی

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری دوره آموزش آیات قرآن ویژه طلاب و اساتید خواهر استان خبر داد و گفت: این کلاسها به مدت سه روز است که در حال برگزاری است.
طلاب خواهر

اکرم مهرابی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: از مهم ترین برنامه های طلاب در مدارس امر تبلیغ است.

وی با اشاره به فراگیری دروس دینی و حوزوی طلاب افزود: تقویت پایه های دینی طلاب امری مهم در موفقیت تحصیلی و تبلیغی آنان است.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی در جهت تقویت پایه های علمی طلاب خاطرنشان کرد: این دوره ها در فواصل زمانی و با محوریتهای علمی تبلیغی متفاوت برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون دوره آموزشی آیات قرآن ویژه اساتید و طلاب خواهر لرستان در مرکز مدیریت استان در حال برگزاری است، بیان داشت: در این دوره 25 نفر از اساتید و خواهران طلبه شرکت دارند.

مهرابی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی آیات قرآنی با موضوع پوشش اسلامی در حال برگزاری است و در این دوره طلاب با بهره گیری از آیات قرآن و تعالیم دینی می توانند در این عرصه فعالیت تبلیغی مؤثر داشته باشند.

وی افزود: دوره آموزشی آیات قرآنی با موضوع پوشش اسلامی ویژه اساتید و طلاب حوزه های علمیه خواهران لرستان با حضور اساتید حوزوی مؤسسات قرآنی و حوزه در حال برگزاری است.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان تصریح کرد: هدف از برگزاری دوره های آموزشی تقویت سطح علمی و اطلاعات عمومی طلاب و نقش آفرینی در عرصه تبلیغ و تبیین آموزه های دینی است.

وی برگزاری کارگاه های آموزشی از برنامه های محوری آموزشی دانست و گفت: در سایه برگزاری این کارگاه ها تلاش می شود طلابی متخصص در زمینه های گوناگون علمی و تبلیغی تربیت کرد./9459/302/ب3

 

ارسال نظرات