۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۴۶۹۳۵۸

دولت با صراحت و شجاعت به اشتباهش اعتراف کند

حسینی گفت: آقای روحانی، خودتان و وزيران دولت تان حداقل یک بار منشور حقوق شهروندی را مطالعه کنید و کلاهتان را قاضی کنید و از خود بپرسید کدام حق را بر ملت ادا کردید!؟
دانشگاه الزهرا رییس جمهور

سیده محدثه حسینی قائم مقام سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: با توجه به اظهارات وزیر امور خارجه کشورمان، جناب آقای محمد جواد ظریف در جلسه کميسيون امنیت ملی مجلس اعتراف به اشتباه کرده‌اند که به حرف آقای کری اعتماد کرده‌اند و با توجه به اینکه ضربه این اشتباه را تمام ملت ایران خورده‌اند، از آقای ظریف و علی‌الخصوص آقای روحانی می خواهیم که به طور علنی به مردم اعلام کنند که اشتباه کرده‌اند نه در جلسه خصوصی مجلس!

وی افزود: اما مسئله دیگری که وجود دارد و آن این است که آیا آقای ظریف فکر می‌کنند که با عذرخواهی کردن و قبول مسئولیت اشتباه در "برجام" ، مردم وعده های پوچ و دروغين این آقایان  را فراموش خواهند کرد. مسلما اینطور نیست و توصیه بنده به این آقایان این است که برای اینکه دولت شان، اولین دولت چهار ساله ایران نشود، بتن ها را از قلب رآکتورها خارج کنند و هر چه سریعتر راهکاری بیندیشند، تا بلکه مردم اعتمادشان به این آقایان برگردد و به شرایط ایده آل سال 90 از نظر آقای جهانگیری برسيم.

حسینی در ادامه گفت: خالی از لطف نيست تا مسئولیت شناسی و حقوق شهروندی را نیز به آقای روحانی یادآور شويم.

وی اضافه کرد:آقای روحانی مگر نه این است که در ماده 24 منشور حقوق شهروندی آمده است که: حق شهروندان است که از دولتی برخوردار باشند که متعهد به رعایت اخلاق حسنه، راستگویی، درستکاری، امانت داری، مشورت، حفظ بیت المال، رعایت حق الناس، توجه به وجدان و افکار عمومی، اعتدال و تدبیر و پرهیز از تندروی، شتابزدگی، خودسری، فریبکاری، مخفی کاری و دستکاری در اطلاعات و پذیرفتن مسئولیت تصمیمات و اقدامات خود، عذرخواهی از مردم در قبال خطاها، استقبال از نظرات مخالفين و منتقدین و نصب و عزل بر مبنای شایستگی و توانایی افراد باشد؟

پس چرا شما و وزيران محترم تان درباره برجام به مردم دروغ گفتيد و امیدهای واهي به آنها داديد؟ چرا منتقدان دلسوز خود را به جهنم حواله کرديد و آنها را بی شناسنامه، تندرو و بی سواد خطاب کردید؟

وی در پایان افزود: آقای روحانی از شما می‌خواهيم به جای اینکه از منابع مالی کشور برای ارسال پيامک حقوق شهروندی به مردم خرج کنید، خودتان و وزيران دولت تان حداقل یک بار و تکرار می‌کنم، یک بار منشور را مطالعه کنید و کلاهتان را قاضی کنید و از خود بپرسید کدام حق را بر ملت ادا کردید!؟/966/ت302/ج

ارسال نظرات