۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۴۶۹۳۷۱
علیرغم تلاش کریمی قدوسی؛

در کمیسیون امنیت ملی به روی خبرنگاران باز نشد!

طبق وعده قبلی قرار بود ساعت 1 ظهر امروز در محل کمیسیون امنیت ملی نوار اظهارات ظریف در خصوص اشتباهات راهبردی در جریان مذاکرات هسته‌ای مورد بازبینی قرار بگیرد که با کارشکنی برخی از افراد، این جلسه برگزار نشد.
جواد کریمی قدوسی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، جلسه استماع نوار اظهارات محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در خصوص اشتباهات وی در جریان مذاکرات هسته‌ای به دلایل نامعلوم لغو شد.

این جلسه که با هماهنگی جواد کریمی قدوسی شکل گرفته بود، راس ساعت 1 در اتاق جلسات کمیسیون امنیت ملی آغاز شد، اما با پیگیری‌های متعدد کریمی قدوسی از هیأت رییسه کمسیون امنیت ملی، اتاق اصلی کمیسیون جهت استماع اظهارات ظریف باز نشد.

گفتنی است برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعداد زیادی از اصحاب رسانه نیز منتظر برگزاری جلسه بودند که به دلایل نامعلوم این جلسه منعقد نگردید.

لازم به ذکر پس از این اتفاق جواد کریمی قدوسی در جمع خبرنگاران گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهد بست که نوار این جلسه در دسترس عموم قرار بگیرد، ضمن اینکه متن پیاده شده نوار جلسه را نیز تا پایان امروز در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد داد.

مخاطبان خبرگزاری رسا می‌توانند شرح کامل اظهارات کریمی قدوسی را که پیش از در مصاحبه‌ای با خبرگزاری رسا اعلام شده بود را در اینجا ملاحظه کنند./856/پ202/ج

ارسال نظرات