۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۴۶۹۴۰۴
فرمانده سپاه عاشورا:

آزادی حلب در سایه وحدت شیعه و سنی محقق شد

سردار کریمیان گفت: آزادی حلب و پیروزی بر تروریست های تکفیری حاصل مقاومت رزمندگان و ثمره وحدت شیعه و سنی و تشکیل بسیج جهانی اسلام بوده است.
سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در همایش گرامیداشت سالروز تشکیل یگان حفاظت هواپیمایی که در سالن شهدای سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: آزادی حلب مانند پیروزی رزمندگان اسلام در خرمشهر از اهمیتی بسیاری برخوردار بوده است.

سردار کریمیان با تأکید بر این‌که آزادی حلب و پیروزی بر تروریست های تکفیری حاصل مقاومت رزمندگان و ثمره وحدت شیعه و سنی و تشکیل بسیج جهانی اسلام بوده است، خاطرنشان کرد: امروز همه کشورهای اسلامی به اندیشه امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مردمی ایمان آورده اند.

فرمانده سپاه عاشوری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مقاومت اسلامی با استکبار جهانی در جای جای جهان جاری و ساری است و اگر روزی شکل گیری بسیج جهانی و یا صدور انقلاب برای عده ای باور نکردنی بود امروز به عینه با حضور رزمندگان مقاومت آن را شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که مأموریت یگان حفاظت ممتاز و قابل تقدیر است، اظهار داشت: علیرغم محدودیت های که بسیاری که یگان حفاظت هواپیمایی دارد ولی توانسته با هوش و فراست و بهره وری از امکانات و از جان گذشتگی ماموریت های خود را به خوبی انجام داده و رتبه برتر EKO را ازآن خود کند.

سردار کریمیان با اشاره به این‌که تعدادی از نیروهای یگان در راه ماموریت به شهادت رسیده اند، گفت:یگان حفاظت هواپیمائی را بخش مهمی  از پازل دفاعی کشور هستند، نیروهای امنیت پرواز بدانند وظیفه سنگینی دارند و اگر در جبهه مقاومت نمی توانند حضور یابند کار آن ها کمتر از مدافعان حرم نیست.

همچنین سردار کرمعلی، فرمانده امنیت پرواز کشور در سخنانی با اشاره به فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر شکل گیری یگان حفاظت هواپیمایی، اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان به دنبال فرصت‌هایی برای ایجاد ناامنی در کشور و اختلال در روند تأمین امنیت ملت ایران بوده اند.

وی با بیان این‌که دشمنان تلاش داشته‌اند امنیت هوایی کشور را دچار چالش کنند، تصریح کرد: علیرغم تلاش دشمنان و معاندان داخلی و خارجی تمامی نقشه‌های شوم تروریست‌ها با جانفشانی جامه سبزهای سپاه پاسداران با شکست رو به رو شده است، چراکه ماموریت یگان حفاظت هواپیمایی حراست از نظام جمهوری اسلامی در زمین و هواست.

سردار کرمعلی با تأکید بر این‌که یگان حفاظت هواپیمایی کشور تا پای جان برای تأمین امنیت پروازهای داخلی و خارجی ایستاده است، تصریح کرد: ایجاد امنیت تولید قدرت می کند و داشتن قدرت پایه های کشور را محکم می کند که این امنیت مرهون نیروهای امنیت پرواز است.

وی ایجاد امنیت اخلاق مدار را مهم ترین دستاورد یگان حفاظت هواپیمایی دانست و خاطرنشان کرد: امنیت پرواز شغل دوم و سوم نیروهای امنیت پرواز است و پیش از آن دنبال اخلاق هستیم؛ چراکه مردم به ما اعتماد کرده و خانواده و ناموس خود به ما امانت می سپارند و حضور ما صنعت هواپیمایی بازدارندگی اخلاقی ایجاد کرده است.

فرمانده امنیت پرواز کشور با تاکید به اینکه با دانش تجهیزات به روز، آموزش متناسب با تهدیدات و نیروی انسانی آموزش دیده و تحصیل کرده توانسته ایم دشمنان را رصد کنیم، تصریح کرد: بر همین اساس است که بسیاری از کشورهای دنیا از ما برای گارد پروازی خود درخواست آموزش می کنند.

سردار کرمعلی در پایان با تأکید بر این‌که دشمنان نظام اسلامی ایران با لبخندها و رویکرد عوام‌فریبانه نمی توانند چهره کریه خود را اصلاح کنند، گفت: هیچ سازش و نرمشی برای ما که مسیرمان راه امام راحل و شهداست؛ متصور نیست و نگاه نافذ، دل مشتاق و گام استوار شاخصه اصلی نیروی امنیتی است./935/202/ب3

 

ارسال نظرات