۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۴۶۹۴۴۶
امام جمعه بابل:

سالروز حماسه 9 دی باشکوه تر از سالهای قبل گرامی داشته شود

حجت الاسلام و المسلمین روحانی بر لزوم حفظ و بزرگداشت حماسه 9 دی به صورت باشکوه تأکید کرد و گفت: حماسه بی نظیر 9 دی 88 نقطه عطفی در جریان پرتلاطم انقلاب اسلامی است که باید به بهترین شکل گرامی داشته شود.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل عصر امروز در جمع اعضای ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی بابل، گفت: 9 دی یادآور حماسه بزرگ ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در مقابل فتنه بزرگ سال 88 بود.

وی افزود: حماسه 9 دی روز لبریز شدن کاسه صبر ملت در برابر فتنه گرانی بود که در مقابله با ارزشهای دینی و ملی ما حتی حرمت روز عاشورا را نگه نداشتند و حمله به دسته های عزاداری و ایستگاه های صلواتی در روز عاشورا از اقدامات شنیع آنان بود.

امام جمعه بابل انتخابات را بهانه آغاز فتنه 88 بیان کرد و اظهار داشت: بر اساس اسناد به دست آمده جریان فتنه با تلاش سرویس های اطلاعاتی و عملیاتی دشمنان از مدتها قبل طرح ریزی شده بود و انتخابات تنها بهانه ای جهت راه اندازی این فتنه بزرگ شد.

وی ادامه داد: فتنه 88 یک تنه با تمام توطئه های بعد از انقلاب برابری  می کند، زیرا هم به لحاظ فراگیر بودن در سطح کشور و هم پیچیدگی و افتادن بسیاری از افراد شاخص کشور در دام این فتنه یک توطئه ای بی نظیر بود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی بر لزوم حفظ و بزرگداشت حماسه 9 دی به صورت باشکوه تأکید کرد و گفت: حماسه بی نظیر 9 دی 88 نقطه عطفی در جریان پرتلاطم انقلاب اسلامی است که باید به بهترین شکل گرامی داشته شود.

وی دستاورد بزرگ 9 دی را نشان دادن بصیرت بالای عامه مردم و پیوند عمیق آنان با ولایت عنوان کرد و افزود: در مراسم بزرگداشت 9 دی به ابعاد بصیرتی و شناخت مسیر راه در غبار فتنه ها توجه شود زیرا ممکن است در آینده نیز با توطئه هایی مانند توطئه فتنه 88 مواجه شویم.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا(ص) و الزهرا(س) بابل با تأکید بر اینکه بصیرت تنها در سایه تبعیت درست از ولایت به دست می آید، خاطرنشان کرد: بصیرت دائمی راهگشا و کارگشا در مقابل توطئه های دشمنان است که به کمک پیاده نظام آنها در داخل کشور اتفاق می افتد.

وی جنبش سبز را جنبشی تاریک و سیاه نامید و تأکید کرد: جنبش به اصطلاح سبز تجمعی از همه دشمنان اسلام و نظام اسلامی و عناصر ضد انقلاب بود که تمام همت خود را برای از بین بردن انقلاب اسلامی به کار بستند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی به نقش رسانه ها به ویژه شبکه های ماهواره ای در فتنه 88 اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مسائل در فتنه 88 همپوشانی رسانه های ضد انقلاب علیه نظام اسلامی و هدایت پیاده نظام خود در داخل کشور بود اما حضور پرشور مردم در حماسه 9 دی تمام گرد و غبار فتنه را مانند باران رحمت الهی شست و فضای جامعه را روشن کرد.

وی ادامه داد: سران فتنه عناصر بدبختی بودند که با قرار گرفتن در رأس این فتنه ظلمی بزرگ را با بسترسازی در جهت نفوذ دشمن در کشور و بهتان به انقلاب اسلامی روا داشتند.

امام جمعه بابل به نقش رهبر معظم انقلاب در هدایت جامعه برای مقابله با فتنه 88 پرداخت و تصریح کرد: هدایت های بی نظیر و سعه صدر مقام معظم رهبری در مقابل جریان فتنه موجب روشن شدن ماهیت فتنه گران و حضور حماسی ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزشها شد./1313/202/ب2

ارسال نظرات