۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۴۶۹۴۷۰
امام جمعه شهرستان صحنه:

قدرت روزافزون ایران مستکبران را به وحشت انداخته است

امام جمعه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه قدرت روزافزون ایران مستکبران را وحشت انداخته است، گفت: مسؤولان باید قدرت ملت ایران را باور داشته باشند و بر اساس بیانات و موضع گیری های رهبری عمل کنند.
حجت الاسلام احمد زارعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام احمد زارعی، امام جمعه شهرستان صحنه عصر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه شهرستان صحنه، ابراز داشت: پیروزی رزمندگان و مدافعان حرم در حلب عیدی بزرگی به امتهای اسلامی بود زیرا شهر حلب از موقعیت استراتژیک ویژه ای برخوردار است.

امام جمعه شهرستان صحنه با اشاره به تضعیف گروهک های تروریستی، تصریح کرد: باید فاتحه گروهک داعش را خواند زیرا با شکست اخیر در حلب، حیات این گروهکهای تروریستی رو به اتمام است.

استاد حوزه علمیه مطرح کرد: قدرت روزافزون ایران در منطقه با پیروزی مدافعان در حلب نمود بیشتری پیدا کرد و بیش از پیش مستکبران جهان را به وحشت انداخت.

وی بیان داشت: پیش بینی رهبر معظم انقلاب درباره سوریه محقق شد و ایستادگی مردم سوریه در مقابل تروریستها نتیجه داد و آنها را از خاک حلب بیرون راند.

امام جمعه شهرستان صحنه اظهار داشت: متأسفانه در عرصه سیاست خارجی برخی سیاستمداران و مسؤولان خودباخته همواره به آمریکا متکی بوده و به خود باوری نمی رسند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: مسؤولان باید قدرت ملت ایران را باور داشته باشند و به خدا توکل کنند، افرادی که حاضر نیستند از موضع اقتدار به دهن کجی های آمریکا پاسخ بدهند به خود بیایند.

حجت الاسلام زارعی در پایان بیان داشت: مردم و مسؤولان باید مطیع رهبر معظم انقلاب بوده و بر اساس بیانات و موضع گیری های ایشان عمل کنند، زیرا رهبر بصیر ایران به خوبی توطئه ها و خدعه های دشمنان را شناخته و در مقابل آنها واکنش نشان می دهد./857/203/ب2

ارسال نظرات