۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۴۶۹۵۲۲
امام جمعه زابل:

دنیای استکبار به‌ دنبال تغییر فکر جوامع با تغییر سبک زندگی است

امام جمعه شهرستان زابل گفت: یکی از برنامه‌هایی که دنیای استکبار برای فتح و غارت جوامع دنبال می‌کند، تغییر فکر افراد با کمک ایجاد تغییر در سبک زندگی آنان است، زیرا تغییر سبک زندگی، خود مقدمه تغییر فکر و اندیشه است.
حجت الاسلام کیخا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان زابل امروز در نشست سبک زندگی اسلامی که در مسجد جامع زابل برگزار شد، گفت: مسأله سبک زندگی، به همه زوایای زندگی انسان مربوط می‌شود و در نتیجه، وقتی می‌خواهیم زندگی ما اسلامی باشد، باید همه شئون آن را در زندگی خود پیاده کنیم.

وی افزود: در سبک زندگی اسلامی، باید طرز لباس پوشیدن ما، طرز رفتار ما و حتی دکور منزل ما هم اسلامی باشد؛ اصولی همچون قناعت، ساده زیستی و خدامحوری باید در زندگی ما رعایت شود.

امام جمعه شهرستان زابل با اشاره به اینکه دنیای استکبار می‌خواهد سبک زندگی غربی را به جوامع اسلامی تحمیل کند، بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که دنیای استکبار برای فتح و غارت جوامع دنبال می‌کند، تغییر فکر افراد با کمک تغییر در سبک زندگی آنان است.

وی ادامه داد: دشمن در جنگ سخت نتوانست حریف انقلاب اسلامی شود؛ آنان با توطئه‌هایی مانند هشت سال جنگ تحمیلی و کودتا به دنبال براندازی نظام ایران اسلامی بودند اما با سد مستحکمی به نام ملت، بسیج و فرمانده کل قوا و رهبری فهیم مواجه شدند و ناکام ماندند.

حجت‌الاسلام کیخا عنوان کرد: دشمن ناکام، امروز می‌خواهد با کمک ماهواره و فضای مجازی، یک جنگ نرم به‌ راه انداخته و مقاصدی که در جنگ سخت نتوانست به آنها دست پیدا کند، با کمک این حربه به دست آورد.

امام جمعه زابل افزود: برای داشتن یک زندگی اسلامی، باید پوشش ما، اندیشه ما، رفتار و گفتار ما اسلامی باشد؛ اسراف، مصرف گرایی، لهو و لعب و غیره در سبک زندگی اسلامی جایگاهی ندارد./831/203/ب2

ارسال نظرات