۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۴۶۹۵۶۰
نماینده مردم آمل در مجلس:

پیام شهدای غواص، عدم عقب نشینی و تسلیم در برابر آمریکا است

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور گفت: در این روز به یادماندنی یاد تمامی شهدا و شهدای مظلوم غواص را گرامی می داریم که به ما آموختند دست‌ بسته هم تسلیم آمریکا نخواهیم شد.
یوسفیان ملا

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با اشاره به سالروز علمیات کربلای 4 و سالروز شهادت شهدای غواص، اظهار داشت: سالروز عملیات کربلای 4 می تواند بهترین بهانه برای معرفی اقدامات اثربخش رزمندگان اسلام علیه دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس باشد.

وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس مجاهدت های والایی صورت گرفته و رزمندگان ما با اخلاص و فداکاری قدم های ارزشمندی برداشتند که ماندگار شده است.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور افزود: عملیات رزمندگان در طول سال های دفاع مقدس بر مبنای ایمان به خدا و تعهد و اخلاص بود که توانستند نقش آفرینی والایی صورت دهند.

یوسفیان ملا ادامه داد: در طول دفاع مقدس عملیات های آبی، خاکی و هوایی طراحی و اجرا شده و رزمندگان اسلام توانستند مجاهدت ارزنده ای از سوی خود صورت داده و ایثار گرانقدری داشته باشند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس خاطرنشان کرد: عملیات آبی خاکی کربلای 4 از جمله عملیات های آفندی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس است که با هدف تهدید شهر بصره از سمت جنوب و تصرف جزیره ام الرصاص و ابوالخصیب عراق به اجرا در آمده است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهارداشت: در این روز به یادماندنی یاد تمامی شهدا و شهدای مظلوم غواص را گرامی می داریم که به ما آموختند دست‌ بسته هم تسلیم آمریکا نخواهیم شد.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور خاطرنشان کرد: این شهدای عزیز به ما آموختند به هیچ وجه حاضر به عقب نشینی از حقوق ملی خود نیستیم و همواره مقاومت و ایستادگی لازم را صورت می دهیم.

یوسفیان ملا افزود: جانبازان و اسرای این عملیات یکی از عاشقانه ترین عملیات های دفاع مقدس به حساب می آیند که یاد و خاطره این عزیزان سلحشور و بزرگ را هم گرامی می داریم.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که شهدا زمینه ساز عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند، گفت: ضرورت دارد سیره و راه این عزیزان را به بهترین نحو ممکن استمرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدا با نثار خون های پاک خود زمینه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کردند که همواره باید قدردان دلاورمردی این عزیزان والامقام باشیم.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در سراسر ایران اسلامی وجود دارد که همواره شاهد هستیم در تمام شهرها و روستاهای این کشور عطر و بوی شهادت طنین انداز است.

یوسفیان ملا اظهار داشت: شهدا رفتند و وظیفه داریم تا راه شهدا را به بهترین نحو ممکن و آنگونه که شایسته است استمرار دهیم که برکات و دستاوردهای ارزشمند و متعالی در آن قرار دارد.

گفتنی است، شهرستان هزارسنگر آمل 1043 شهید والامقام را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده  و امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به سبب خلق حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 قدردانی کرده و فرمودند من از شهر آمل و مردم فداکار آن تشکر می کنم./1314/302/ب2

ارسال نظرات