۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۴۶۹۵۸۱

همایش «ابعاد و پیامدهای نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن» در تبریز برگزار می‌شود

همایش علمی تخصصی «ابعاد و پیامدهای نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن در استان آذربایجان شرقی و نقش سپاه عاشورا در مقابله با آن» در تبریز برگزار می شود.
علی اصغری، مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی همایش نفوذ فرهنگی

علی اصغری، مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از انتشار فراخوان مقاله برای همایش علمی تخصصی «ابعاد و پیامدهای نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن در استان آذربایجانشرقی و نقش سپاه عاشورا در مقابله با آن» خبر داد و اظهار داشت: این همایش برای دومین سوال متوالی از سوی معاونت دانش و پژوهش سپاه استان برگزار می شود.

وی با بیان این‌که آخرین مهلت ارسال مقالات پایان دی ماه سال جاری است، خاطرنشان کرد: شناسایی ابعاد نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن در استان، شناسایی پیامدهای نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن در آذربایجانشرقی و شناسایی راهکارهای مقابله با نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن در استان از جمله اهداف این همایش است.

به گفته اصغری، ارتقای شناخت و آگاهی کارکنان سپاه و بسیجیان نسبت به ابعاد و پیامدهای نفوذ فرهنگی و سیاسی و ارتقاء شناخت و آگاهی کارکنان سپاه و بسیجیان نسبت به نحوه مقابله با ابعاد و پیامدهای نفوذ از جمله دیگر اهداف برگزاری این همایش یک روزه و علمی تخصصی است.

مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی ادامه داد: نفوذ فرهنگی و سیاسی در اندیشه های امام و رهبری، اهداف، عرصه ها و شیوه های نفوذ با تاکید بر آذربایجانشرقی و نقش بسیج و سپاه عاشورادر مقابله با سناریوی نفوذ دشمنان انقلاب اسلامی با تاکید بر استان از جمله محورها و موضوع های علمی و پژوهشی همایش است.

وی با بیان این‌که از مقالات برگزیده ضمن تجلیل، گواهینامه نیز صادر خواهد شد و مقالات منتخب در مجموعه ای به چاپ خواهد رسید، افزود: شیوه های علمی و عملی خنثی سازی نفوذ دشمنان انقلاب اسلامی با تاکید بر آذربایجانشرقی و شیوه های علمی و عملی شناخت و مقابله با نفوذ دشمنان انقلاب اسلامی از دیگر محورهای همایش خواهد بود.

اصغری با بیان این‌که عموم علاقه‌مندان می توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه همایش واقع در تبریز، خیابان حافظ، ساختمان شهید مدنی، معاونت دانش و پژوهش ارسال کنند، گفت: تلفن های ۰۴۱۳۴۷۲۱۸۲۱ - ۰۴۱۳۴۷۲۱۸۲۴ -۰۴۱۳۴۷۲۱۸۳۰ – ۰۲۱۳۴۷۲۱۸۲۲ آماده پاسخ به هرگونه سؤال پژوهشگران و محققان است./935/302/ب2

 

ارسال نظرات