۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۴۶۹۵۹۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسامحه با دشمن به کشور آسیب وارد می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: طی 37 سال گذشته هر جا که دولتمردان کمی با دشمن سست سخن گفتند و خواستند رضایت دشمن را فراهم کنند ضربه و آسیب دیدند، دشمن هر وقتی که قاطعیت را از طرف مقابل خود ببیند عقب‌گرد می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار کارکنان فرودگاه‌های خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به خطراتی که متوجه پروازها بود رهبر انقلاب به سپاه بابت حفاظت هوایی دستور برقراری امنیت را دادند.

وی گفت: تهاجمی که به کشور و ملت می‌شود منحصر به هواپیماربایی نیست، دشمن همواره در کمین بوده است که همه چیز را برباید، دستبرد دشمنان به هواپیماربایی نخست خود منشایی برای دستبرد دوم آن‌ها به هواپیما است، این دستبرد دومی طمع جدیدی برای دستبردهای بعدی فراهم می آورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمن درصدد زدن ضربه به کشور است، وقتی شرایط برای دشمن فراهم شد طمع بالا می‌گیرد و وقتی هم که طمع بالا گرفت هجوم می‌آورد، اگر ما زمینه طمع را برای دشمن فراهم کنیم سبب سیر صعودی این طمع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه اگر چنانچه دشمن را در جای خود زمین‌گیر کنیم انگیزه‌های دیگر آن هم گرفته می‌شود، تصریح کرد: دشمن قبل از اینکه دست به اقدامی بزند ابتدا تست می‌کند و اگر دشمن در تست‌هایی که انجام می‌دهد کوچکترین تردیدی را ببیند طمع می‌کند.

وی ادامه داد: طی 37 سال گذشته هر جا که دولتمردان کمی با دشمن سست سخن گفتند و خواستند رضایت دشمن را فراهم کنند ضربه و آسیب دیدند، دشمن هر وقتی که قاطعیت را از طرف مقابل خود ببیند عقب‌گرد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: وقتی ما زمینه فراهم کردن برجام یک را برای دشمن می‌سازیم بلافاصله طرح برجام دو ساخته می‌شود و بعد از آن نیز توقع برجام سه را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه قاطعیت در هر مسأله‌ای مهم است، اظهار کرد: فرد اگر به مسائل با تردید نگاه کند دشمن شکارش می‌کند، باید امید دشمنان را قطع کنیم./203/8810/ب1

ارسال نظرات