۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۴۶۹۵۹۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

جایگاه ولایت فقیه از دیدگاه قرآن برای مردم تبیین شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ولایت فقیه در متن قران آمده و باید این جایگاه برای جامعه تبیین شود.
حجت الاسلام لطفیان

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در گردهمایی ائمه جماعات ادارات کل استان که به مناسبت روز ۹ دی برگزار شد، اظهار داشت: آن زمانی که مردم پشت سر ولی خدا و رهبری در حرکت هستند خدای متعال آن ها را مشمول عنایت و رحمت خودش قرار می دهد.

وی، ولایت مداری را تجلی ورود به عرصه بندگی دانست و گفت: حوادث و طوفان های سهمگین زیادی روبه روی امت قرار می گیرد که راه خروج از این طوفان ها مسیری است که ولایت تعیین می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه عده ای می گویند چون ولایت فقیه در قانون اساسی آمده است آن را قبول داریم، بیان کرد: چون ولایت فقیه در متن قران آمده است آن را باید قبول کنید نه اینکه چون در قانون اساسی آمده چراکه قانون اساسی هم تجلی معارف قرآنی و اهل بیت (ع) است.

اندیشه ایران آن را از دیگر کشورها متمایز کرده است

حجت الاسلام لطفیان با تأکید بر اینکه جایگاه ولایت فقیه باید در محدوده قرآن تبیین شود، عنوان داشت: کسانی که امروز در مقابل شما قرار گرفته اند این طور نیست که ولایت فقیه را قبول نداشته باشند بلکه می گویند ولایت فقیه را در محدوده اساسی قبول داریم که این مسئله باید در جامعه روشن گری شود.

وی با بیان اینکه جامعه ای که با ولایت پیوند بخورد نخستین ویژگی این جامعه این است که مستحق دریافت عنایت ویژه از رحمت خدای متعال می شود، بیان داشت: جغرافیای ایران با عراق و ترکیه هیچ تفاوتی ندارند، ژن مردم ایران نیز با ژن مردم آن ها هیچ تفاوتی نمی کند این اندیشه است که ایران را متمایز از دیگر کشورها کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: اینکه در وسط یک دریای پرآشوب یک جزیزه ثبات قرار دارد دلیل آن جز رحمت و عنایت الهی در پرتو ولایت مداری نیست.

حجت الاسلام لطفیان با اشاره به اینکه خود دشمن اعتراف می کند کاری که انقلاب با ما کرد ضربه اقتصادی نبود بلکه آقایی ما را شکست، افزود: این ها را خودشان می گویند اما عده ای این را باور نمی کنند و مردم از از تفنگ آمریکایی ها می ترسانند.

وی اضافه کرد: در برجام نیز بحث اقتصادی نیست بلکه دنبال این بود که به آقایی برسند و منزلت خود را حفظ کنند./101/880/ب1

ارسال نظرات