۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۴۶۹۶۰۸
امام جمعه گتوند:

9 دی تجلی اعتقاد و ایمان ملت ایران به نظام اسلامی است

امام جمعه گتوند با اشاره به فتنه 88 که برای براندازی نظام اسلامی و ایجاد شکاف در جامعه اسلامی صورت گرفت، گفت: حضور مردم در 9 دی یک حضور اعتقادی و ایمانی در حمایت از اصل ولایت فقیه بود.
9 دی

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، یکی از جلوه های نظام اسلامی را برخورداری از قدرت الهی امامت و ولایت در جایگاه رهبری دانست و ابراز داشت: ولایت مایه برکات بی شماری در قالب انسجام بخشی، اتحاد و یکپارچگی اسلامی برای رسیدن به کمال انسانیت است که فتنه 88 به عنوان یک جریان داخلی و پشتیبانی خارجی در پی براندازی نظام اسلامی و از بین بردن انسجام اسلامی بود.

امام جمعه گتوند با بیان این که ایجاد شکاف در جامعه اسلامی و براندازی نظام اسلامی از اهداف فتنه گران در سال 88 بود، اظهار داشت: حکمت، کیاست و تدبیر رهبر معظم انقلاب فتنه 88 را به حضور ارزشی و اعتقادی مردم برای مبارزه با فتنه گران مبدل ساخت که چنین اقدامی قطعا از عنایات الهی به نظام اسلامی است.

رییس شورای عمومی گتوند یکی از جلوه های تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب را استقامت در برابر زیاده خواهی فریب خوردگان فتنه 88 به محورهای اساسی انقلاب اسلامی از جمله قانون اساسی و ارزش های اسلامی برشمرد.

حجت الاسلام شاه آبادی با بیان این که رهبر معظم انقلاب قانون شکنی فتنه گران را نپذیرفتند، افزود: رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب در فتنه 88 از جلوه های ارزشی امامت و ولایت در جامعه اسلامی است و مردم با وجود همه مشکلات و کاستی ها همراه و یاور ولایت و نظام اسلامی هستند.

وی پشتیبانی مردم از نظام اسلامی را ریشه در اعتقادات آنها دانست و گفت: این پشتیبانی عقیدتی نشان دهنده حمایت سیاسی و جغرافیایی ملت از نظام اسلامی است و حضور مردم در 9 دی یک حضور اعتقادی در حمایت از اصل ولایت فقیه بود.

امام جمعه گتوند همچنین 9 دی را تجلی اعتقاد و ایمان ملت ایران و پیروزی آنها بر محور نفاق و فتنه در سال 88 عنوان کرد./302/9456/ب1

ارسال نظرات