۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۴۶۹۶۷۳
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجن:

بصیرت مردم فتنه 88 را خنثی کرد

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجن گفت: در روز نهم دیماه سال 88 عده‌ای به خیال دست یافتن بر اهداف و مقاصدشان که مهمترین آنها مقابله با اسلام و ارزشهای انقلابی بود دست به آشوب زدند اما بصیرت مردم این فتنه را خنثی کرد.
9 دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی دهقان شامگاه امروز در جمع مردم شهرستان شهرضا در مسجد و حسینیه صدیقه طاهره(س) این شهرستان، عنوان کرد: نهم دیماه سالروز حماسه بزرگ ملت ایران در دفاع از ارزشهای نظام و رهبر معظم انقلاب است که به برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد.

وی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم به بندگان سفارش می‌فرماید که ایام الله را به یکدیگر یادآوری کنید زیرا یادآوری حوادث و روزهای مهم سبب می‌شود اسنان از آنها عبرت گرفته و مانع تکرار حوادث تلخ شود، نهم دیماه یکی از ایام الله بود که در آن پس از حدود شش ماه آشوب و فتنه مردم ایران برای دفاع ارزشهای دینی و انقلابی و رهبر معظم انقلاب به میدان آمدند به همین دلیل باید شکر این نعمت را به جای آورده و بدانیم که لطف خداوند کشور و نظام را از آسیب دشمنان نجات داد.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجن تأکید کرد: نباید اجازه دهیم که تاریخ انقلاب فراموش شود، در تاریخ انقلاب اسلامی روزهای سرنوشت سازی وجود دارد که باید برای همیشه در ذهن یاد ما بماند تا بدانیم خداوند چگونه با الطاف خود مردم و کشور ما را از گزند دشمنان نجات داد، نسلهای آینده باید این وقایع را مرور کنند و برای این کار همه ما وظیفه داریم تا امروز این وقایع را ثبت کنیم.

حجت الاسلام دهقان تصریح کرد: فتنه 88 دفع شد امام رفع نشد، زیرا به فرموده رهبر معظم انقلاب باز هم ممکن است فتنه‌های دیگری در کشور و جامعه ایجاد شود به همین دلیل همه ما وظیفه داریم بصیرت و بینش سیاسی و دینی خود را حفظ کنیم، در روز نهم دیماه سال 88 عده‌ای به خیال دست یافتن بر اهداف و مقاصدشان که مهمترین آنها مقابله با اسلام و ارزشهای انقلابی بود دست به آشوب زدند اما بصیرت مردم این فتنه را خنثی کرد.

وی گفت: فتنه گران و عواملی که آنها را حمایت کردند آرامش ننشسته و همیشه به دنبال آشوب هستند، نعمت رهبری آگاه و ملتی که مطیع ولایت است تاکنون همه فتنه‌ها را خنثی و بی اثر کرده است و تا زمانی که این روحیه ولایتمداری و انقلابی‌گری در بین مردم وجود داشته باشد همه توطئه‌ها ناکام خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجن در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: بصیرت به معنای روشن بینی و دشمن شناسی و نقطه مقابل آن حیرت و سرگردانی است؛ دشمن با استفاده از افراد بی بصیرت اهداف خود را دنبال می‌کند چون با جنگ و تحریم و ترور نتوانستند به اهداف خود برسند، دشمنان به دنبال ایجاد حیرت و سرگردانی در بین مردم هستند و افرادی که کوردل و فاقد بصیرت درست هستند در دام ترفندهای دشمن گرفتار شده و حوادثی نظیر فتنه 88 را ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: از جمله مواردی که مانع کسب بصیرت می‌شود دلبستگی به دنیا و مقامهای آن است، افرادی که برای به دست آوردن پست و مقامهای زودگذر دنیا و یا اموال مادی حاضر به انجام هر کاری می‌شوند و در این مسیر حتی در برابر ارزشهای دینی و آنچه مردم یک ملت حاضر شده‌اند برای حفظ آن بهترین جوانان خود را تقدیم کنند ایستادگی کنند، برای کشور و جامعه اسلامی خطرناک هستند.

حجت الاسلام دهقان گفت: شناخت حقیقت ولایت و جایگاه ولی امر زمان و پیروی از او سبب ایجاد و تقویت بصیرت در وجود افراد می‌شود، در روایات زیادی آمده است که افرادی که امام زمان خود را نشناسند گمراه هستند و در زمان غیبت امام زمان(عج) افرادی که به جای پیروی از ولی فقیه به عنوان جانشین ایشان از آمریکا و متحدانش پیروی می‌کنند، نمی‌توانند حقیقت را درک کنند./202/868/ب1

ارسال نظرات