۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۴۶۹۶۷۴
نگاهی به برنامه‌های رادیو معارف؛

از بررسی تربيت اعتقادي فرزندان تا تبیین ضرورت «مصرف كالاي داخلي»

بررسی اهميت توجه به تربيت اعتقادي فرزندان در «برنامه راه بهشت»، بررسي جايگاه استفاده از انوع گوشت ها در طب سنتي در برنامه«شفا»، تبیین ضرورت «مصرف كالاي داخلي» در برنامه «مجله روز» از جمله برنامه‌های رادیو معارف از جمله برنامه های رادیو معارف در هفته جاری است.
رادیو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا، بررسی اهميت توجه به تربيت اعتقادي فرزندان در «برنامه راه بهشت»، بررسي جايگاه استفاده از انوع گوشتها در طب سنتي در برنامه«شفا»، تبیین ضرورت  «مصرف كالاي داخلي» در برنامه «مجله روز» از جمله برنامه‌های رادیو معارف است.   

بررسی تربيت اعتقادي فرزندان در  برنامه «راه بهشت»  

برنامه راه بهشت چرايي اهميت توجه به تربيت اعتقادي فرزندان را بررسي مي‌كند.

برنامه «راه بهشت» كه به بررسي شاخصه هاي تربيت اعتقادي فرزندان اختصاص دارد مورخ 5 دي 95 به تبيين چرايي اهميت توجه به تربيت اعتقادي فرزندان  خواهد پرداخت. 

اين برنامه با كارشناسي حجت الاسلام دكتر ساجدي با هدف آشنايي مخاطبان با ابزارهاي تربيتي صحيح و ارائه الگوي سبك زندگي اسلامي در حوزه فرزند پروري طراحي و توليد شده است.

«راه بهشت» كاري از گروه فرهنگ و جامعه راديو معارف به سردبيري و تهيه كنندگي حميد اشتري و اجراي نرجس فروغي روزهاي يكشنبه ساعت 20 تقديم مخاطبان  راديو معارف مي‌شود.

سياست‌هاي ابلاغي رهبر معظم انقلاب در خصوص خانواده در برنامه «صدف» تبیین می‌شود

راديو معارف در برنامه صدف به معرفي الگوهاي مناسب در جهت  ايمن سازي خانواده ها مي پردازد.

برنامه «صدف» با هدف تبيين سياستهاي ابلاغي رهبر معظم انقلاب در خصوص خانواده به روي آنتن مي‌رود.

اين برنامه با كارشناسي خانم امين مجد با  موضوعاتي همچون  خانواده و زمينه هاي ازدواج،‌الگوي مناسب براي خانواده ها و اوقات فراغت و خانواده تقديم مخاطبان فرهيخته صداي فضيلت و فطرت مي‌شود.

«صدف» كاري از گروه فرهنگ و جامعه به و سردبيري و تهيه كنندگي ابوالفضل سليماني و اجراي نرجس فروغي از يكشنبه 5 دي 95  هر روز ساعت  19:35 تقديم شنوندگان راديو معارف مي شود

زنده نگه داشتن امر اهل بيت(ع) در برنامه به رنگ خدا

راديو معارف در برنامه به رنگ خدا با توجه به حديث امام رضا عليه السلام از اهميت ولايتمداري مي‌گويد.

برنامه به «رنگ خدا» در  هفته جاري به تبيين حديث امام رضا عليه السلام كه فرمودند ،«رَحِمَ اللّهُ عَبْدا اَحْيا أمْرَنا  رحمت خدا بر آن بنده‏ اي كه امر ما را زنده گرداند.» خواهد پرداخت.

حجت الاسلام بجستاني در اين برنامه در خصوص چگونه زنده كردن امر اهل بيت عليهم السلام و جايگاه و اهميت ولايتمداري سخن مي‌گويد.

«به رنگ خدا» كاري از گروه قرآن و اهل بيت عليهم السلام به تهيه و سردبيري محمد حسين پور و اجراي رضا حبيبي  از شنبه تا پنجشنبه ساعت 17:5 به روي آنتن مي‌رود.

بررسی  تدابير استفاده از گوشتها در طب سنتی در برنامه شفا

راديو معارف در برنامه«شفا»  به بررسي جايگاه استفاده از انوع گوشتها در طب سنتي مي‌پردازد.

«شفا» برنامه‌اي‌ است كه در راستاي ابلاغ سياست‌هاي كلي سلامت توسط رهبر معظم انقلاب و توجه ويژه به طب سنتي و ارتقاء جايگاه آن در عرصه سلامت و بهداشت عمومي طراحي و توليد شده است.

اين برنامه با كارشناسي دكتر مژده پورحسيني مورخ6و 7  دي 95 با موضوع تدابير استفاده از گوشتها در طب سنتي از جمله گوشت گاو، گوسفند ، مرغ  به روي آنتن مي‌رود.

«شفا» كاري از گروه فرهنگ و جامعه به تهيه و سردبيري اكبر طالبي نيا و اجراي محبوبه شيرعلي روزهاي دوشنبه وسه شنبه ساعت 12:20  موج اف ام رديف 96 از صداي فضيلت و فطرت پخش مي‌شود.

ضرورت مصرف كالاي داخلي در برنامه مجله روز بررسی می‌شود

راديو معارف در برنامه مجله روز با تحليل فيلم كوتاه «قابلمه» از اهميت جايگاه مصرف كالاي داخلي در ايران مي‌گويد.

در راستاي تاكيد رهبر معظم انقلاب اسلامي در زمينه «مصرف كالاي داخلي» برنامه «مجله روز»  به تبيين اين موضوع مي پردازد.

اين برنامه مورخ 6 دي 95  به بررسي فيلم كوتاه "قابلمه" خواهد پرداخت .اين فيلم كوتاه داستاني، ساخته حسين دارابي و بچه هاي باشگاه فيلم سوره با هدف حمايت از كالاي ايراني ساخته شده است.

«مجله روز» كاري از گروه اخبار معارفي و اطلاع رساني به تهيه و سردبيري مهدي كاظمي و اجراي جواد عابديني ساعت 8:40 تقديم شنوندگان راديو معارف مي‌شود./998/303/ب3

ارسال نظرات