۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۴۶۹۶۷۷
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی کرمانشاه:

پیروی از ولایت فقیه رمز ماندگاری و تداوم انقلاب است

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی کرمانشاه با اشاره به اینکه پیروی از ولایت فقیه رمز ماندگاری و تداوم انقلاب است، گفت: وجود مقدس و با برکت رهبر معظم انقلاب برای نظام و انقلاب همواره سبب خط دهی به ملت و مسؤولان و پیشبرد اهداف نظام شده است.
حجت الاسلام علی نصیری

حجت الاسلام علی نصیری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی ابراز داشت: بزرگداشت حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه تصریح کرد: اقدام عملیاتی فتنه گران با حمایت و پشتیبانی حساب شده استکبار جهانی از سوی ملت غیور و با بصیرت ایران اسلامی در روز 9 دی خنثی و برگ زرینی دیگر به دفتر پرافتخار جمهوری اسلامی ایران اضافه شد.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی اعلام برائت از فتنه گران و مشکران با حمایت از ولایت فقیه و پرچمدار اسلام ناب محمدی رهبر معظم انقلاب است.

این مسؤول در ادامه افزود: ملت همیشه در صحنه در روز 9 دی سال 1388 بصیرت و هوشیاری خود را به رخ جهانیان به ویژه آمریکا و رزیم غاصب صهیونیستی کشیدند.

حجت الاسلام نصیری با اشاره به هتک حرمت به مقدسات انقلاب و اسلام در فتنه 88 اظهار داشت: بی حرمتی فتنه گران و عده ای که در خواب غفلت به سر می بردند و مدهوش وعده های غرب و استثمارگران شده بودند خون ملت غیور و انقلابی را به جوش آورد و با تظاهرات گسترده و اعلام انزجار نسبت به اقدامات فتنه گران نظام را از خطر سقوط و تسلط بیگانگان نجات دادند.

وی یادآور شد: وجود مقدس و با برکت رهبر معظم انقلاب برای نظام و انقلاب همواره سبب خط دهی به ملت و مسؤولان و پیشبرد اهداف نظام شده است بنابراین پیروی از ولایت فقیه رمز ماندگاری و تداوم انقلاب است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: حوزه های علمیه و مراکز آموزشی همواره دستخوش هجمه های دشمنان انقلاب قرار می گیرند بنابراین با تزریق روحیه انقلابی در حوزه های علمیه و تقویت تفکر انقلابی قطعأ نقشه های دشمنان نقش برآب خواهد شد./302/857/ب1

ارسال نظرات