۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۴۶۹۷۰۰
آیت الله عالمی:

تفکر سیاسی جمهوری اسلامی مبتنی بر اسلام مردم سالار است

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان تأکید کرد: رسانه های دشمن و رسانه های غرب گرا می خواهند در مردم ایجاد یأس کرده و مردم را از جمهوری اسلامی سرد کنند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به خط رسانه های دشمن و بدخواهان داخلی در ناکارامد معرفی کردن انقلاب اسلامی گفت: این کار شگرد جدیدی نیست که رسانه های دشمن انجام می دهند.

وی افزود: در دوره دولت اصلاحات افزون بر این که دشمنان این تلاش را می کردند افرادی که دل در گرو غرب و دشمنان داشتند در داخل کشور همین خطرا دنبال می کردند و می خواستند بگویند که حکومت مبتنی بر فقه پاسخگو نیست و راه چاره ای دیگر باید جست وجو کرد.

آیت الله عالمی با بیان این که این ها می خواستند پاسخ مورد نظر خود را به شبهه مطرح شده از سوی خودشان به جامعه القا کنند، اظهار داشت: می خواستند بگویند تئوری نظام جمهوری اسلامی و حکومت مبتنی بر فقه و دین موفق نیست و باید به سمت ایدئولوژی و طرز تفکر سیاسی دیگیر برویم که جز اندیشه سکولاریسم غربی چیز دیگری نیست.

وی ادامه داد: این خط دنبال این برنامه است اما آنچه که ما باید دنبال کنیم این است که بررسی کنیم چرا مطرح می کنند که حکومت جمهوری اسلامی کارآمد نیست، در حالی که ما می بینیم که اندیشه جمهوریت و اسلامیت مبتنی بر مردم سالاری کاملا موفق است و در فضای جهانی هم توانسته جایگاه خود را پیدا کند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در عرصه های گوناگون شاهد پیروزی های جمهوری اسلامی بودیم، ابراز داشت: اندیشه و تفکر سیاسی جمهوری اسلامی مبتنی بر اسلام مردم سالاری است.

وی عنوان کرد: رسانه های دشمن و رسانه های غرب گرا می خواهند در مردم ایجاد یأس کرده و مردم را از جمهوری اسلامی سرد کنند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

آیت الله عالمی با اشاره به دستاوردهای اقتصادی نظام اسلامی خاطرنشان کرد: ادعای رسانه های بیگانه مبنی بر این که انقلاب هیچ دستاورد اقتصادی نداشته کاملا نادرست است، هرچه عدم موفقیت وجود دارد که معلول دور شدن از ارزش های اسلامی و جمهوریت است.

وی اضافه کرد: اگر ما همواره و به صورت تمام عیار اسلامیت و جمهوریت را می پذیرفتیم و اعمال می کردیم و مسؤولان دستگاه های اجرایی و اقتصادی این مسأله را کاملا قبول داشتند و با قدرت و شجاعت به کار می گرفتند این ناکامی ها هم وجود نداشت، در یک نظام فراز و نشیب وجود دارد و با وجود توطئه های گوناگون دشمن به ویژه در عرصه اقتصادی و مانع تراشی های مختلف نظام جمهوری اسلامی توانسته در عرصه اقتصاد روی پای خود بایستد که بزرگترین توفیق است./1323/ت302/ج

ارسال نظرات