۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۴۶۹۷۰۶
امام جمعه شهرکرد:

تزریق روحیه نشاط به کار و تولید ضروری است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: باید روحیه نشاط به کار و تولید تزریق شود چراکه این‌ همه اقداماتی که مسؤولان می ‌گویند انجام شده در زندگی مردم خود را نشان نمی ‌دهد و همچنان بیکاری و رکود در جامعه وجود دارد.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در دیدار معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت،  معدن و تجارت اظهار کرد: باید روحیه نشاط به کار و تولید تزریق شود چراکه این‌ همه اقداماتی که مسؤولان می ‌گویند انجام شده در زندگی مردم خود را نشان نمی ‌دهد و همچنان بیکاری و رکود در جامعه وجود دارد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بسیار مظلوم واقع شده است، گفت: همه قبول دارند که اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی و سرمایه‌های داخلی خوب است پس چرا واردات بی ‌رویه کمر تولید کننده داخلی را می ‌شکند؟ کجای کار اشتباه است؟

وی با اشاره به اینکه آقایان باید راه نوینی را پیشنهاد دهند و بر راه‌های اشتباهی که رفته ‌اند اصرار نورزند، خاطرنشان کرد: عامل تشکیل این نظام در راستای مقام رسالت و ولایت است و انسان باید در برابر این نعمت پاسخگو باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی نعمتی از جانب خداوند است و خدای تبارک و تعالی بر این نعمت منت می‌گذارد، تصریح کرد: باید قدر نظام را بدانیم و برای پیشبرد و تعالی آن تلاش کنیم و این رسالت و تکلیف همگانی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ابعاد مختلف انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی نباید تک‌ بعدی باشد بلکه باید در حوزه سازندگی، عمران و تولید نیز الگو باشد و این نیازمند مدیریت جهادی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور مسؤولان کشوری در استانها گفت: انتظار این است که این رفت و آمدها به استان مثمرثمر و با برکت باشد.

در ادامه این دیدار نیز محمدرضا فیاض، معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: امسال پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در فروردین‌ماه و تأکید ایشان بر عملیاتی ‌کردن اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، دولت همت جدی بر این کار گذاشت.

وی با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال شناسایی واحدهای تولیدی و اعطای تسهیلات به این واحدها انجام و در نیمه دوم سال افزون بر اعطای تسهیلات، نظارت بر این واحدها اجرا شد که در حال ادامه است، افزود: با اعطای تسهیلات به این واحدهای تولیدی و صنعتی و راه‌اندازی آن‌ها تولید رونق می‌گیرد و سبب رونق اقتصادی جامعه می ‌شود./9457/

ارسال نظرات