۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۴۶۹۷۱۹
با سخنرانی ضرغامی؛

هفتمین سالگرد حماسه 9 دی‌ ماه در شهرکرد برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هفتمین سالگرد حماسه 9 دی‌ماه روز پنجشنبه با حضور ضرغامی، عضو شورای انقلاب فرهنگی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می ‌شود.
عزت الله ضرغامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری شامگاه یک شنبه پنجم دی ماه در ستاد مردمی بزرگداشت 9دی‌ ماه که با حضور نماینده ولی فقیه در این استان به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: هفتمین سالگرد حماسه 9 دی‌ماه روز پنجشنبه با حضور عزت ‌الله ضرغامی، عضو شورای انقلاب فرهنگی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می ‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری روزهای هفته بصیرت و میثاق با ولایت، افزود: روز شنبه خواص و لحظه ‌های سرنوشت‌ساز، روز یکشنبه درسهای و پیامدهای 9 دی‌ماه، روز دوشنبه فتنه، براندازی نرم، سه ‌شنبه فتنه، تفکر و عبرت، چهارشنبه استکبار جهانی و عوامل آنان و فتنه 88، پنجشنبه ولایت، بصیرت و حماسه و روز جمعه مدیریت و مهار فتنه نامگذاری شده که شعار امسال «فتنه، خط قرمز انقلاب» است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به حامیان فتنه سال 88، بیان کرد: فتنه سال 88 یک مثلث 3 ضلعی بود که 700 اتاق فکر، 8 دفتر ویژه و 17 سفارتخانه آن را حمایت می ‌کردند، این فتنه برای درهم کوبیدن نظامی اسلامی بود و کانون مدیریت آن در خارج و داخل کشور تشکیل شده بود.

گرجی با بیان اینکه تعدادی از عناصر مسأله ‌دار در نظام با این سفارتخانه‌ها همکاری داشتند، خاطرنشان کرد: جمع‌آوری اطلاعات مناطق حساس، تجزیه و تحلیل اطلاعات و ایجاد ارتباط هدفمند از مهم‌ترین وظایف سفارتخانه‌ها در فتنه سال 88 بود.

وی با اشاره به دستاوردهای نهم دی‌ماه، گفت: افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی، حمایت از ولایت فقیه در داخل و آشکار شدن چهره دشمنان نظام و تحرک ‌بخشی بیداری اسلامی در منطقه از مهم‌ترین دستاوردهای نهم دی‌ماه است.

گرجی با تأکید بر اینکه نهم دی ماه یک حماسه بزرگ تاریخی در انقلاب اسلامی است که بایستی هر ساله پررنگ‌تر از گذشته برگزار شود، افزود: به منظور هر چه بهتر برگزارشدن این تجمع عظیم، باید نقاط قوت و ضعف برنامه‌های سال گذشته را مرور و در جهت تقویت و یا رفع آنها اقدام شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه بر اجرای برنامه‌ های توجیهی ویژه مدارس و دانشگاه‌ ها، هیئات مذهبی، مساجد و حسینیه‌ ها با هدف تبیین اهداف برگزاری تجمع عظیم نهم دی ماه تأکید کرد.

به گزارش رسا، در پایان این مراسم از محصولات فرهنگی 9 دی در استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام رونمایی شد./9457/202/ب2

ارسال نظرات