۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۴۶۹۷۴۵
آیت‌الله مهمان‌نواز:

تبیین ابعاد فتنه 88 و یوم‌الله 9 دی سبب مصونیت کشور می‌شود

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: تشریح و تبیین ابعاد فتنه 88 و یوم‌الله 9 دی برای اقشار مختلف مردم سبب مصونیت کشور در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های آتی دشمنان می‌شود.
آیت الله مهمان نواز

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با گرامیداشت یوم‌الله 9 دی، روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان به طرق مختلف برای ضربه زدن به نظام تلاش کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فتنه بزرگ علیه نظام اسلامی به بهانه انتخابات سال 88 به وقوع پیوست، اضافه كرد: دشمنان و تفرقه‌افکنان با آگاهي از انسجام بی‌نظیر مردم ايران، هميشه به انتخابات به‌ عنوان فرصت مناسبی نگاه می‌کنند تا بتوانند با استفاده از این عرصه و با ايجاد اغتشاش و دودستگي، انسجام داخلي را بر هم زده و از این طریق بر ملت ايران مسلط شوند.

آیت‌الله مهمان‌نواز با تأکید بر اينكه در یوم‌الله 9 دي مردم اقدام برنامه‌ریزی‌شده دشمنان در فتنه 88 را درك كردند، ادامه داد: مردم با درك نقشه‌های دشمنان، با انسجام و همبستگي و با حضور به‌موقع خود تمام معادلات سران فتنه و دشمنان را به هم ريخته و نقشه‌های ضد نظام جمهوري اسلامي آنها را خنثي كردند.

وي با بيان اينكه مردم با بصيرت و هوشياري خود، روز 9 دي را روز تاريخي و ماندگار كردند، گفت: در یوم‌الله نهم دی مردم فارغ از تمام سلايق سياسي با وقت‌شناسی و دشمن‌شناسی خود، بصيرت و بلوغ سياسي خود را به فتنه گران نشان دادند.

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به ضرورت گرامیداشت روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت، خاطرنشان كرد: بايد ابعاد مختلف یوم‌الله 9 دي براي مردم تبیین شود تا هیچ‌گاه اهميت حضور حماسي مردم در اين روز تاريخي و ماندگار كه منجر به خنثي شدن نقشه‌های دشمن و فتنه شد؛ فراموش نشود.

به گفته وی، تشریح و تبیین ابعاد فتنه 88 و یوم‌الله 9 دی برای اقشار مختلف مردم سبب مصونیت کشور در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های آتی دشمنان می‌شود.

آیت‌الله مهمان‌نواز افزود: جبهه دشمن هیچ‌وقت از تفرقه‌افکنی و حیله‌گری دست برنمی‌دارد و اكنون هم تلاش می‌کند با تغيير سبك زندگي، باورها، رفتارها و ارزشها نسل دوم و سوم انقلاب را هدف قرار داده و سبب تضعيف جمهوري اسلامي و ايران شود.

وي اظهار کرد: مسؤولان و متوليان فرهنگي و مذهبي جامعه بايد هوشيار باشند و با شناساندن حماسه‌های مردمي نظير حماسه انقلاب و حماسه 9 دي به نسل دوم و سوم انقلاب، در راستای حفظ اصول و ارزشهاي انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی حرکت کنند.

آیت‌الله مهمان‌نواز يادآور شد: اكنون زمان آن است كه همه عوام و خواص با آگاهي و بصيرت از برداشتن گام‌های نابهنجار كه سبب تضعيف نظام جمهوري اسلامي می‌شود، خودداري كرده و همه با هم با تبعیت محض از رهبری براي حفظ و تقويت نظام و انقلاب تلاش كنيم./9314/302/ب2

ارسال نظرات