۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۴۶۹۷۷۸
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

فرهنگ مهدویت خنثی کننده هجمه های دشمن است

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان ترویج و تبیین فرهنگ مهدویت و آموزه های دینی را سدی در برابر هجمه های دشمن خواند و گفت: تبیین این مهم، جامعه را در برابر آسیبهای اجتماعی بیمه می کند.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان ظهر امروز در مراسم اختتامیه کارگاه امامت و مهدویت در جمع خواهران رابط کانونهای فرهنگی هنری استان برگزار شد، گفت: دشمن امروز در عرصه فرهنگی به دنبال ضربه زدن به ارزشها و باورهای دینی مردم است.

وی با اشاره به گستردگی فعالیت غرب در عرصه فرهنگی و به کاربردن ابزارهای گوناگون برای آسیب زدن به اعتقادات دینی جوانان، خاطرنشان کرد: راه مقابله با این هجمه ها ترویج و تبیین آموزه های دینی، فرهنگ اهل بیت(ع) و فرهنگ مهدویت است.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان ترویج فرهنگ مهدویت را نیاز جامعه امروز خواند و گفت: نهادینه سازی این فرهنگ غنی باید در صدر امور باشد.

وی به نقش خواهران رابط در اشاعه و نهادینه سازی ارزشها بین جوانان کانونها اشاره و عنوان کرد: با آشناسازی نسل جوان با آموزه های دینی باید جلوی آسیبهای دشمن گرفته شود.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: آشنا کردن امتها به ویژه نسل جوان با آرمانها، ارزشها و باور های بنیادین فرهنگ والای مهدوی زمینه ساز استقرار و برپایی حکومت سراسر عدل منجی موعود است.

وی با بیان اینکه فرهنگ مهدویت زمینه ساز سعادت بشری است، یادآور شد: تبیین و ترویج این فرهنگ از راههای اثرگذار تربیتی نسل جوان بوده و ضروری است جوانان و نوجوانان را با آموزه های فرهنگ مهدویت آشنا ساخت.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان آشنایی با فرهنگ مهدویت، ارتقای دانش عمومی و بصیرت افزایی در حوزه امامت و مهدویت را از اهداف برگزاری این کارگاه های آموزشی عنوان کرد.

گفتنی است، دوره آموزشی مقدماتی کارگاه مهدویت و امامت با حضور اعضای کانون مساجد استان لرستان از صبح امروز، آغاز شده و به مدت هفت روز ادامه دارد و دوره تکمیلی آن نیز در دو هفته آینده برگزار می شود./9459/202ب2

ارسال نظرات