۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۴۶۹۷۹۱
آیت الله طباطبایی نژاد:

بصیرت امام خمینی بسیاری از توطئه های دشمن را خنثی کرد

امام جمعه اصفهان در دیدار فرماندهان یگان حراست پرواز بر اهمیت وظیفه محوله بر آنها تأکید کرد و گفت: فرمان راه اندازی یگان امنیت پرواز از سوی امام خمینی(ره) نشان از بصیرت ایشان بود.
آیت الله طباطبایی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، امروز و به مناسبت سالروز تأسیس یگان حراست و امنیت هواپیمایی در دیدار فرماندهان یگان حراست پرواز گفت: امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب کارهایی را که حضرت علی (ع) می خواستند در دوران حکومت خود انجام دهند و نتوانستند، محقق کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: فرامینی چون تأسیس کمیته امداد، جهاد سازندگی، بسیج و یگان امنیت پرواز نشان از دور نگری و تقوای درونی امام راحل داشت.

وی با استناد به آیه «يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَتَّقُوا اللَّهَ يَجعَل لَكُم فُرقانًا وَ يُكَفِّر عَنكُم سَيِّئَاتِكُم وَ يَغفِر لَكُم»، این اقدامات را الهام الهی دانست و تصریح کرد: بر اثر تقوای ایشان خداوند نوری در وجودشان قرار داده بود که قدرت تشخیص یا همان بصیرت بالایی داشتند و تصمیماتشان یک به یک خدعه های دشمن را برای براندازی انقلاب خنثی کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در بیان اهمیت برقراری امنیت در کشور خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: در روز قیامت همه چشمها گریانند مگر چشمی که برای خدا بیدار بوده و چشمی که از حرام چشم پوشی کرده و چشمی که در دل شب از خوف خدا گریه کرده باشد.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه گفت: شما عزیزان که برای حراست از انقلاب اسلامی شب و روز هوشیارید و قطعا دو ویژگی دیگر این روایت هم شامل حالتان می شود، باید خدا را به واسطه این توفیق شکرگزار باشید.

امام جمعه اصفهان اظهار داشت: نیروهای سپاه هر کجا که هستند کار را به خوبی انجام داده اند، چه در زمان جنگ و دفاع مقدس، چه در عرصه سازندگی و چه در حراست و امنیت پروازها، چرا که افراد متدینی هستند که جز رضای خدا هدف دیگری ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: مبادا تکراری شدن کار سبب شود که خدای ناکرده سستی و غفلت بورزید چرا که اگر احتمال ضعیف هم باشد، محتمل قوی است و ممکن است یک کوتاهی عواقب خطرناکی در پی داشته باشد./202/1305/ب1

ارسال نظرات