۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۴۶۹۷۹۶
امام جمعه پلدختر:

شرکت در راهپیمایی 9 دی وظیفه ای همگانی است

امام جمعه پلدختر شرکت در راهپیمایی 9 دی را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و گفت: با تبیین واقعیت های فتنه 88 برای نسل جوان و بصیرت مردم در خنثی سازی این فتنه باید جلوی توطئه های برخی افراد که به دنبال به فراموشی سپرده شدن این روز هستند، گرفته شود.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری ظهر امروز در نشست هماهنگی مراسم 9 دی که در دفتر امام جمعه پلدختر برگزار شد، گفت: حماسه بزرگ 9 دی پیوند امامت و ولایت است.

وی با اشاره به حضور و نقش آفرینی ملت ایران در خلق حماسه 9 دی، افزود: این حضور خنثی کننده فتنه دشمن بود.

امام جمعه پلدختر 9 دی را نمادی از ایستادگی مردم در برابر فتنه های دشمنان و بدخواهان نظام عنوان کرد و اظهار داشت: فتنه 88 در سایه تدبیر رهبر معظم انقلاب خنثی شد.

وی به اهمیت گرامیداشت حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: اهمیت آن اگر از یوم الله 22 بهمن بیشتر نباشد کمتر از آن نیست و هرگز فراموش نخواهد شد.

حجت الاسلام سوری با بیان اینکه 9 دی حرکتی بی بدیل و یک روز بزرگ و به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی 9 دی وظیفه ای همگانی است.

وی با بیان اینکه شرکت در یوم الله 9 دی تجدید با رهبر معظم انقلاب و پیام ایستادگی پای آرمانهای انقلاب است، ادامه داد: مردم با حضور یکپارچه خود در این روز پیام خود را در دفاع از آرمانها و پشتیبانی از ولایت فقیه را به گوش جهانیان می رسانند.

امام جمعه پلدختر در ادامه تأکید کرد: باید نقش بصیرتی مردم در حماسه 9 دی را به خوبی بازگو و بصیرت افزایی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، چرا که بصیرت راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی با یادآوری به اینکه مردم ایران اسلامی در 9 دی 88 با خلق حماسه ای عظیم صحنه ای پرشور و ماندگار از عشق در دفاع از انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: امروز همه ما در گرامیداشت این حماسه تاریخی مسؤول هستیم.

حجت الاسلام سوری با اشاره به اینکه امروز برخی در تلاش هستند که حماسه 9 دی به فراموشی سپرده شود، بیان داشت: با تبیین حقیقت این روز بزرگ و نقش مردم در خنثی کردن فتنه 88 باید جلوی این گروه ها گرفته شود./9459/203/ب2

ارسال نظرات