۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۴۶۹۸۰۶
مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه:

بصیرت عمیق نهفته در حماسه 9 دی باید زنده نگه داشته شود

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه باید بصیرت عمیق نهفته در حماسه 9 دی را زنده نگه داشت، گفت: باید تحت هر شرایطی پیرو ولایت فقیه باشیم زیرا حضور رهبر معظم انقلاب مایه اقتدار و صلابت نظام است.
حجت الاسلام داوود زارع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام داوود زارع، مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه ظهر امروز در نشست سیاسی بصیرتی که به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خواهران کرمانشاه برگزار شد، ابراز داشت: افزایش بصیرت و بینش دینی و معنوی مردم بر عهده طلاب و روحانیان است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه تصریح کرد: طلاب باید در دوران تحصیل آمادگی لازم برای ورود به عرصه تبلیغ و جذب افراد به سوی بکارگیری عملی آموزه های دینی در زندگی فردی و اجتماعی را کسب کنند.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: طلاب باید مدافع دین و ولایت بوده و نسبت به توطئه های دشمنان هوشیاری خود را حفظ کنند و اجازه تعدی به آرمانهای نظام و انقلاب را به دشمنان ندهند.

این مسؤول تصریح کرد: دشمنان در میدان جنگ نرم با لباس دوست ظاهر می شوند، بنابراین باید نسبت به حیله گری ها و نقشه های آنها هوشیار بود و اجازه نفوذ به مسائل داخلی کشور را به دشمنان نداد.

حجت الاسلام زارع در بخشی دیگر از سخنان خود، اظهار داشت: حوادث اخیر دانشگاه راضی کرمانشاه نشان دهنده ناآگاهی برخی مسؤولان دانشگاه نسبت به نشاط حقیقی و منطبق بر معارف دین است.

وی آرامش حقیقی را در کسب رضای الهی دانست و افزود: نباید به اسم دین، فرهنگ غلط و شادی های کاذب را در جامعه ترویج داد و به خواسته های دشمنان جامعه عمل پوشاند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن یوم الله 9 دی، مطرح کرد: باید بصیرت عمیق نهفته در حماسه 9 دی را زنده نگه داشت و اجازه نداد این حماسه ماندگار به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام زارع در پایان بیان داشت: باید تحت هر شرایطی پیرو ولایت فقیه باشیم زیرا حضور رهبر معظم انقلاب مایه اقتدار و صلابت نظام است./857/202/ب2

ارسال نظرات