۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۴۶۹۸۲۳
مسؤول سیاسی قرارگاه ثارالله تهران:

فتنه 88 از سوی سران استکبار هدایت می شد

مسؤول سیاسی قرارگاه ثارالله تهران با اشاره به اینکه جریان فتنه 88 در کشور از سوی مستکبران هدایت می شد، گفت: فتنه گران به دنبال تشکیل نظام و رژیم جدید در کشور بودند که در آن خبری از نظام اسلامی، سپاه، بسیج و دیگر ارگانهای انقلابی نبود.
شفیعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نشست روشنگری به مناسبت سالروز حماسه 9 دی ظهر امروز با حضور سردار شفیعی، مسؤول سیاسی قرارگاه ثارالله تهران در مسجد سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد.

شفیعی در این نشست ابراز داشت: جریان فتنه 88 در کشور از سوی مستکبران هدایت می شد و این جریانات از سالها پیش برنامه ریزی شده بود.

مسؤول سیاسی قرارگاه ثارالله تهران تصریح کرد: برخی با بی اطلاعی از مسائل پشت پرده فتنه 88 به فتنه معتقد نیستند و برخی نیز به دلیل هم دستی با فتنه گران اصل فتنه را رد می کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: فتنه گران به دنبال تشکیل نظام و رژیم جدید در کشور بودند که در آن خبری از نظام اسلامی، سپاه، بسیج و دیگر ارگانهای انقلابی نبود.

وی بیان داشت: فتنه گران و مستکبران شکست ایران را در سوق دادن نظام به سمت لیبرالیسم و سکولاریسم می دیدند، در جریان فتنه 88 حدود 22 سفیر از سفارتخانه های مختلف در بطن جریان فتنه حضور داشتند و سفارتخانه ها به صورت 24 ساعته به فتنه گران آموزش های لازم را ارائه می کردند.

شفیعی اظهار داشت: 61 مؤسسه فرهنگی صهیونیستی که بودجه برخی از آنها دو برابر بودجه کشور ایران است در جریان فتنه 88 با فتنه گران همکاری می کردند.

مسؤول سیاسی قرارگاه ثارالله تهران در پایان با اشاره به اینکه کسی که ولایت فقیه را قبول ندارد، دین ندارد، گفت: در جریان فتنه با حمایت همه سران استکبار از اغتشاش گران، 37 نفر در کشور کشته شدند که 27 نفر آنها بسیجی بودند./857/203/ب2

ارسال نظرات