۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۴۶۹۹۱۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نظام اسلامی در 9 دی تثبیت شد

امام جمعه خرم آباد 9 دی را از ایام سرنوشت ساز در تقویم انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این روز ماندگار نظام جمهوری اسلامی ایران با بصیرت مردم باری دیگر تثبیت شد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، عصر امروز در نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسم 9 دی که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، به جریان فتنه 88 و تلاش دشمن برای ضربه به نظام اشاره کرد و گفت: بصیرت مردم در 9 دی فتنه دشمن را خاموش کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان 9 دی را در تاریخ انقلاب اسلامی روزی ماندگار خواند و افزود: در این روز تاریخی و مانگار سرنوشت ملت ایران اسلامی رقم خورد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 9 دی افزون بر ناامیدی دشمن سبب تثبیت نظام جمهوری اسلامی شد، خاطرنشان کرد: امروز یادآوری این حوادث سرنوشت ساز برای عبرت و درس گرفتن امری ضروری است.

وی به هجمه ها و برنامه دشمن در جریان فتنه 88 برای ضربه زدن به نظام اشاره کرد و گفت: دشمن با برنامه ریزی دقیق، استفاده از فعالیت رسانه های بیگانه و افرادی که در زمینه اعتراض در فتنه 88 حضور داشتند برای ضربه زدن به ایران به کار برد و در این راستا برخی افراد فریب خوردند و راه را اشتباه رفتند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بصیرت و هوشیاری را راه نفوذ دشمن خواند و گفت: امروز نیز همین بصیرت و هوشیاری راه مقابله با دشمن و جلوگیری از نفوذ دشمن است.

وجود رهبری بابصیرت سبب حفظ انقلاب است

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه بهره مندی از وجود دیده بان با بصیرت، با تقوا و هوشیار همچون رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی را در مسیر آرمانهای خودش حفظ کرده است، افزود: تبعیت مردم از رهبری و ولایت همواره پشتوانه این نظام است.

وی در ادامه 9 دی را روز میثاق امت با ولایت خواند و اظهار داشت: این تبعیت مردم از ولایت و رهبری موجب خلق حماسه 9 دی شد و با گرامیداشت این ایام باید از از حوادث انقلاب اسلامی درس گرفت و همواره نسبت به دسیسه های دشمن هوشیار شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان بر برگزاری باشکوه مراسم 9 دی در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد در راستای پایبندی نسبت به آرمانها و اهداف انقلاب تأکید کرد./202/9459/ب1

ارسال نظرات