۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۴۶۹۹۲۵
امام جمعه سراب:

بصیرت و پیروی از ولایت کلید مقابله با فتنه‌ها است

حجت‌الاسلام اکرمی گفت: فتنه علیه ملت ما هرروز وجود دارد، از این رو مردم باید هوشیار بوده و گوش‌ به‌ فرمان ولایت باشند، تنها راه ایستادگی در مقابل فتنه‌ها بصیرت و پیروی از ولایت‌فقیه است.
حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب

حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی، امام‌جمعه سراب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که دشمنان اسلام و قرآن از اول انقلاب تاکنون حتی لحظه‌ای از فکر ضربه به کشورمان غافل نبودند، خاطرنشان کرد: ملت باید هوشیار و آگاه باشند.

وی ضعف دشمن را در مقابله با انقلاب اسلامی و اندیشه امام راحل را مورد اشاره قرار داد و افزود: دشمن استکباری با همکاری مرتجعان عرب در طول دهه‌های انقلاب جنگها و فتنه‌هایی را برافروختند که فتنه ۸۸ خطرناک‌ترین آن‌ها بود و نور انقلاب را نشانه رفته بود.

امام‌جمعه سراب با اشاره به عمق و گستره فتنه 88 که در حقیقت به‌ قصد براندازی اتفاق افتاد، گفت: در عمق و خطر فتنه همین بس که مقام معظم رهبری بیش از ۱۰۳ بار در سخنرانی های مختلف از فتنه و فتنه گران و حضور ملت سخن به میان آورده‌اند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با دمیده شدن امید در دشمنان برای نابودی نظام جمهوری اسلامی در سال 88، اظهار داشت: چاقوی دشمن علیه کشور بعد از ۸۸ علیه انقلاب تیزتر شد و جسارت و فشار دشمن افزوده گشت.

حجت‌الاسلام اکرمی با بیان این‌که از نتایج بد فتنه 88 آن‌که در سطح بین‌المللی تا مدتها وزن جمهوری اسلامی ایران کاهش یافت و تحریمها و مقاومت ۱+۵ تشدید شده و عده‌ای با سوت و کف در عاشورا دشمنان اسلام را شاد کردند.

وی با اشاره به حضور خودجوش مردم در ۹ دی ۸۸، تصریح کرد: گناه اصحاب فتنه که مردم را به خیابانها کشاندند و با دشمن هم‌صدا و هم‌آوا شدند نابخشودنی است و رفتار نظام با آنها همراه با عطوفت بوده است، چرا که جرم آنها بزرگ بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که ۹ دی نباید فراموش شود و در تاریخ ماند و روز متمایزی شد، گفت: این بیان رهبری حکایت از آن دارد که ۹ دی یوم‌الله است و روزی بس بزرگ است.

وی با تأکید بر برگزاری باشکوه مراسم ۹ دی، ابراز داشت: دشمن در هر لحظه تمام تمرکز خود را برای نابودی جمهوری اسلامی ایران گذاشته که نمونه‌اش توطئه اخیر آمریکا در برجام و مذاکرات بود، به طوری که آشکارا برجام را نقض کردند.

امام‌جمعه سراب ادامه داد: فتنه علیه ملت ما هر روز وجود دارد، از این رو مردم باید هوشیار بوده و گوش‌ به‌ فرمان ولایت باشند چرا که تنها راه ایستادگی در مقابل فتنه‌ها بصیرت و پیروی از ولایت‌فقیه است، ولایت‌فقیه سبب اقتدار و ثبات نظام است.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن به‌ خوبی به نقش ولایت‌فقیه در ایستادگی و قدرت نظام آگاه است، گفت: هدف دشمنان از فتنه‌ها و هجمه علیه نظام تضعیف ولایت و روحانیت است و می خواهند نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند تا بتوانند محور انسجام و قدرت نظام را تضعیف و به اهداف شوم خود نائل شوند./854/302/ب2

ارسال نظرات