۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۴۷۰۰۲۳
حجت الاسلام رضوی مهر:

ساکتین فتنه نمی توانند انقلابی بودن خود را اثبات کنند

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به سکوت برخی خواص بی بصیرت، گفت: زبان هایی که باید می گفتند و سکوت کردند، هرگز نمی توانند انقلابی ماندن و انقلابی بودن خود را اثبات کنند و کسانی که سکوت نکردند در این میان برتری دارند.
حجت الاسلام رضوی مهر

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به حماسه 9 دی، گفت: 9 دی روز رسوایی مزدوران داخلی و پیروزی ملت ایران است.

وی افزود: 9 دی یادآور شهامت روحیه جهادی بر مصادیقی مثل سردار شهید حاج حسین همدانی است که در روز بزرگ انتخاب بزرگ لحظه ای تردید نکرد و وابستگی عناصر داخلی به آن سوی مرزها را به اثبات رساند.

حجت الاسلام رضوی مهر در ادامه خاطرنشان کرد: 9 دی روز نفرت تهران از آمریکا و خواص بی بصیرت است و 9 دی بزرگترین پیوند عینی و ماندگار با انقلاب، اهداف امام راحل، رهبر معظم انقلاب و خون مقدس شهیدان است.

وی یادآور شد: اگر در زور 9 دی مردم شجاعانه به خیابان نمی آمدند خفاشان تاریک پرست می پنداشتند که غیرت و تعصب در مردم ازبین رفته است و از این رو همه جریان های انقلابی که خود را در خیمه انقلاب می دیدند با تثبیت موقعیت زمان و مکان توانستند خواب دشمن را آشفته و اهدافشان را ناکارامد جلوه دهند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم گفت: مسببان 9 دی غده سرطانی نفوذ بر پیکره فقرات حکومت و انقلاب بودند و پرونده فتنه گران اگر در کمد بایگانی بعضی از بخش ها قرار بگیرد همواره در ذهن مردم مفتوح است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم ابراز داشت: باید رفوزه گری خواص و عدم تمکین به ولایت، به عنوان داغی بر پیشانی احزاب و اشخاص همسو با دشمن در کتاب حیات انقلاب ضبط و ثبت بماند.

وی با اشاره به سکوت برخی خواص بی بصیرت، خاطرنشان کرد: زبان هایی که باید می گفتند و سکوت کردند هرگز نمی توانند انقلابی ماندن و انقلابی بودن خود را اثبات کنند و کسانی که سکوت نکردند در این میان برتری دارند.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: 9 دی روز برملا شدن فتنه اکبر در تاریخ انقلاب اسلامی است و باید بدانیم به امداد الهی و تفضلات ولی عصر(عج) و دعای شهیدان فیض قدسی به مدد رهبری آمد و امت اسلام جان دوباره یافت و چون 17 شهریور میدان انقلاب مثل میدان شهدا مملو از کسانی شد که لیاقت نمایندگی شهدا را در فریادگری دفاع از حق و انقلاب به منصه ظهور رسانیدند.

وی افزود: تیم مخرب جریان فتنه امروز نیز از برگزاری سالگرد 9 دی عصبانی و غضب آلود است اما ما به مزدوران داخلی که بازیچه یهود قرار گرفته اند، اعلام می کنیم که فتنه گران شما نیز مانند اربابانتان با برگزاری اجتماع 9 دی عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

حجت الاسلام رضوی مهر اظهار داشت: به رهبر انقلاب باید تبریک گفت که چنین ملت بیداری، بیعت عملی خود را به اثبات رسانده است و جا دارد به ملت بصیر و بیدار همدان که در روز هفتم دی به صحنه آمدند و مشت محکمی به پیر فرتوت فرانسه نشین و آمریکا و اسراییل کوبیدند تبریک و شادباش گفت./979/302/ب2

ارسال نظرات