۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۴۷۰۰۲۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

9 دی پس زدن ملت به دست توطئه گران است

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به فعالیت های ائمه جماعات مساجد در تبیین حماسه 9 دی، گفت: 9 دی جلوه حضور خروشان ملت در پس زدن به دستان توطئه گران داخلی و خارجی است.
حجت الاسلام بلک ، مدير کل تبليغات اسلامي استان خوزستان

حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که برنامه های حماسه 9 دی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات برنامه ریزی می شود، اظهار داشت: سازمان تبلیغات در این باره اطلاع رسانی به هیأت های مذهبی برای حضور در این مراسم را بر عهده دارد؛ چرا که هیأت های مذهبی در خاموش ساختن آتش فتنه 88 نقش بسزایی داشتند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که هیأت ها و دسته جات عزاداری در محرم سال 88 حضوری فعال برای رویارویی با فتنه گران داشتند، گفت: برگزاری برنامه ها و نشست ها در همه شهرستان ها برای آگاه سازی و بصیرت افزایی از سوی ائمه جماعات مساجد از جمله برنامه های سازمان تبلیغات در پاسداشت حماسه 9 دی است.

این مقام مسؤول به اطلاع رسانی و یادآوری های صورت گرفته درباره حماسه 9 دی از سوی ائمه جماعات مساجد اشاره و خاطرنشان کرد: در همه مساجد استان به این مسأله پرداخته خواهد شد و همچنین روحانیان مستقر در روستاها به فعالیت های تبلیغی برای تبیین چنین روزی می پردازند.

حجت الاسلام بلک به فعالیت تبلیغی روحانیان مستقر روستاها در قالب طرح های استقرار و هجرت اشاره و ابراز داشت: حماسه 9 دی امری پذیرفته شده ملی می باشد و از نقاط عطف نظام اسلامی و جلوه حضور خروشان ملت در پس زدن به دستان توطئه گران داخلی و خارجی است.

وی 9 دی را نشان دهنده نقش بصیرت افزا و موشکافانه صحیح رهبر معظم انقلاب برای ملت ایران برشمرد و اظهار داشت: نقش مردم در پیروی از سخنان رهبر معظم انقلاب بی بدیل بود و در واقع قله پر از بصیرت 9 دی رهبر معظم انقلاب و سپس قدرشناسی و وظیفه شناسی ملت ایران در شکل گیری چنین حماسه ای است./302/9456/ب1

ارسال نظرات