۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۴۷۰۰۲۹
عضو مجلس خبرگان رهبری:

عملکرد مطلوب مسؤولان، تبلیغات سوء دشمن را عقیم خواهد گذاشت

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی گفت: دشمن این نظام را قبول ندارد و از طریق تبلیغات سوء و منفی با این نظام مقابله می کند، دشمن تلاش دارد از طریق خط رسانه ای خود نظام اسلامی را نا کارآمد جلوه داد و پشتوانه مردمی آن را سلب کند.
حجت الاسلام والمسلمین هادی ملکوتی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری

حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه خط رسانه ای بیگانگان برای ناکار آمد نشان دادن نظام اسلامی به جهت مخالفت با این نظام الهی است، اظهار داشت: دشمن به دنبال تضعیف اعتقاد مردم به نظام اسلامی است.

وی با اشاره به توطئه های بسیار دشمن علیه نظام اسلامی، افزود: دشمن این نظام را قبول ندارد و از طریق تبلیغات سوء و منفی با این نظام مقابله می کند، این رفتار دشمن یک امر طبیعی است و تلاش دارد از طریق خط رسانه ای خود نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه داد و پشتوانه مردمی آن را سلب کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن از هر طریق ممکن برای براندازی این نظام وارد عمل شد و با جنگ سخت و نرم، تحریم و ایجاد مشکلات اقتصادی به مقابله با این نظام برخواست، گفت: امروز نیز در توطئه ای جدید با تبلیغات سوء به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است.

وی با تأکید بر ورود نیروهای متفکر و صاحب نظر برای مقابله با این خط فکری و رسانه ای، تصریح کرد: راهکار مقابله با این توطئه پاسخگویی صحیح به شبهات القاء شده از سوی رسانه های بیگانه است، نخبگان و متفکران باید وارد کار شوند و پاسخهای درخور و مناسبی را به شبهات دشمن بدهند.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه مسؤولان نظام نیز باید تلاش کنند تا در عمل کارآمد بودن نظام را نمایش دهند، گفت: رفع مشکلات اقتصادی مردم با پیگیری و اجرای اقتصاد مقاومتی در راستای تأمین نیازها و مایحتاج مردم به طور جدی پیگیری شود و فشار اقتصادی از مردم کاسته شود.

وی با تأکید بر توجه به مسائل فرهنگی و رفع معضلات اجتماعی، خاطرنشان کرد: اگر حرکتهای مثبت فرهنگی، اقتصادی و سیاسی صورت گیرد در جامعه انعکاس یابد دیگر تبلیغات سوء دشمن کارآمد نخواهد بود، زمانی که مردم نتایج مثبتی را از عملکرد نظام مشاهده کنند دیگر تبلیغات دشمن عقیم خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی ادامه داد: باید قوای سه گانه هم در عمل و هم در گفتار وارد عمل شوند، قوه مقننه با تصویب قوانین کارآمد و قوه مجریه با اجرای صحیح می توانند در برابر دشمنی ها بایستند، قوه قضائیه نیز با بررسی پرونده های قضائی و جلوگیری از فسادهای اقتصادی می تواند در کاهش جرائم اقتصادی و اجتماعی کمک کند.

وی با بیان اینکه این سه قوه می توانند با عملکرد خود فضای مثبتی را از نظام اسلامی به نمایش بگذارند، خاطرنشان کرد: اگر این فضای مثبت از نظام که در گرو عملکرد مسؤولان نظام است، حاصل شود دیگر تبلیغات سوء دشمن تأثیرگذار نخواهد بود و مردم به آن اعتنا نخواهند کرد./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات