۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۴۷۰۰۴۹
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

9 دی روز خروش غیرت دینی و تجلی ولایتمداری است

مدیر حوزه های علمیه لرستان با صدور بیانیه ای 9 دی را روز خروش غیرت دینی و تجلی ولایتمداری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: با خلق این حماسه ماندگار از سوی ملت توطئه دشمن و فتنه گران نقش بر آب شد.
9 دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه های علمیه لرستان با صدور بیانیه ای به مناسبت 9 دی، این روز را روز خروش غیرت دینی و تجلی ولایتمداری عنوان کرد.

در بیانیه مدیرحوزه های علمیه لرستان به مناسبت 9 دی آمده است: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته است.

در ادامه این بیانیه افزوده شده است: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و استکبارستیزی انقلابی، دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، جهاد اقتصادی و پیشرفتهای چشمگیر در عرصه های گوناگون جلوه های زرینی از سیر تکاملی هویت انقلابی و ولایتمداری مردم شریف ایران اسلامی است.

حجت الاسلام میناپور در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی و فتنه گران همواره در تلاش بوده که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند، بیان کرده است: با رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت ایران ناکام مانده اند.  

در ادامه این بیانه آمده است: فتنه 88 نیز توطئه ای دیگر از دشمنان پنهان و آشکار در مصاف با انقلاب، نظام و مردم ایران بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران و خلق حماسه 9 دی نقش بر آب شد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان در این بیانیه 9 دی را روز درخشش نسلهای سوم و چهارم انقلاب و آینده سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمانهای انقلاب و اعلام برائت از حرمت شکنان عاشورا عنوان کرده است که فتنه گران و بیگانگان طمع کار و کینه توز را رسوا و به خاک کشاند.

در ادامه این بیانیه افزوده شده است: حضور میلیونی و زمان شناسانه ملت ایران در راهپیمایی 9 دی سال 1388 برای همیشه تاریخ خود را به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ کشورمان به ثبت رساند.

مدیریت حوزه های علمیه لرستان با گرامیداشت حماسه 9 دی، روز اعلام وفاداری ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران نام گذاری شده است، اعلام می دارد؛ تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و پاسدار «ولایت که به حق روز» بصریت واقعی آرمانها و ارزشهای نظام شکوهمند اسلامی است.

در پایان این بیانیه آمده است: مدیریت حوزه های علمیه لرستان با تعظیم به مقام شامخ شهیدان و جانبازان عرصه مقابله با فتنه 88 و پاسداشت حماسه 9 دی یادآور می شود: در مقابله با هرگونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشیارانه گوش به فرمان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای ایستادگی و در مسیر پیشرفت کشور و توسعه نظم و امنیت مجاهدانه تلاش خواهد کرد./9459/101/ب2

ارسال نظرات