۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۴۷۰۰۵۵

برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب در مدرسه علمیه خواهران آمل

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س)‌آمل گفت: سومین نمایشگاه تخصصی کتاب مدیریت استان مازندران در مدرسه علمیه خواهران آمل در حال برگزاری است.
نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، کبری مهربان، مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل در جریان بازدید از نمایشگاه تخصصی کتاب در این مدرسه علمیه، اظهار داشت: مراسم افتتاح این نمایشگاه با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران مازندران برگزار شد.

وی اظهار داشت: سومین نمایشگاه تخصصی کتاب مدیریت استان در حال برگزاری است که این دوره به میزبانی مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل صورت می گیرد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی کتاب مدیریت استان تا روز نهم دی در این مدرسه علمیه دایر است و مراسم اختتامیه نیز در روز پنج شنبه برگزار می شود.

وی با بیان این که طلاب می توانند از این نمایشگاه با ارائه تخفیفات ویژه بهره مند شوند، گفت: موضوعات کتب در این نمایشگاه شامل موضوعات تربیتی، اخلاقی، علمی، خانواده و دیگر امور می شود.

مهربان ادامه داد: سومین نمایشگاه تخصصی کتاب با همکاری مرکز نشر مهاجر و مدیریت حوزه های علمیه مازندران در حال برگزاری است که از علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه دعوت می شود.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های کتاب همواره و به مناسبت های مختلف در این مدرسه علمیه صورت می گیرد که با استقبال طلاب و اساتید مدرسه علمیه همراه است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل خاطرنشان کرد: در سال جاری نمایشگاه های کتابی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و پژوهش در این مدرسه علمیه برگزار شده بود.

مهربان افزود: کتابخانه مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل نیز از جمله کتابخانه های پیشتاز مدارس علمیه خواهران استان است که آمادگی استقبال از عزیزان را دارد.

وی ادامه داد: توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی امری مهم و اساسی است که باید از همه فرصت ها و ظرفیت ها در این مسیر ارزنده و گرانقدر استفاده شود که می تواند دستاوردهای بسیاری داشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل اظهارداشت: توجه به پژوهش از جمله محورهای فعالیت این مدرسه علمیه است که اهتمام ویژه ای را در این مسیر صورت می دهیم.

گفتنی است، مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان آمل بعنوان تنها مدرسه علمیه خواهران آمل پیشتاز در فعالیت های پژوهشی، علمی و فرهنگی است./1314/203/ب2

ارسال نظرات