۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۴۷۰۱۳۱
قدیری ابیانه در گفت‌وگو بارسا:

مراقب باشیم در انتخابات 96 لیبرال‌ها و نامحرمان سرکار نیایند

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با تأکید بر ضرورت مرزبندی دولت با فتنه گران، گفت: یادآوری روزهایی همچون 9 دی برای اینکه درس عبرتی شود برای انتخابات بعدی ارزشمند است.
قدیری ابیانه

محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره اهمیت تبیین فتنه 88 و حماسه 9 دی، گفت: امروز می‌شود بهتر از گذشته فتنه 88 را ترسیم کرد به این دلیل که به مرور زمان برخی اسناد و مدارک مربوط به این فتنه منتشر شده که قبلا منتشر نمی‌شد.

وی با اشاره به مثالی بیان داشت: خاطرات کلینتون که در مصاحبه‌های خود نوشته است که هدایت و حمایت فتنه سبز با آمریکا بوده است یا افشاگری‌های ویکی لیکس و اسمودن از اسناد سری نیز نشان می‌دهد فتنه‌گران خواستار این بودند که حمایت آمریکا از آنها آشکار نشود که ماهیت این سازمان‌ها و افراد روشن نشود.

وی افزود: امروز آشکار شده برخی از کسانی که در ستاد آقای کروبی و موسوی نقش اصلی را ایفا می کردند وابسته به غرب بوده و الان در دامان آنها هستند در حقیقت می‌توان گفت که موسوی و کروبی خود را به بیگانگان فروخته بودند.

حمایت ضدانقلاب توهم فتنه‌گران برای رسیدن به حکومت بود

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا اظهار داشت: سال 88 فتنه‌گران می‌دانستند که در انتخابات تقلب نشده است اینطوری نبود که توهم آنها را برداشته باشد توهم آنها این بود که بتوانند با حمایت ضد انقلاب، دشمنان خارجی و بیگانه بر اریکه قدرت سوار شوند.

قدیری ابیانه افزود: رسانه‌های بیگانه اعم از رادیو آمریکا، انگلیس، منافقان، فدائیان سلطنت‌طلب، بهائیان و حکومت‌های مرتجعی مثل عربستان، قطر، امارات و گروه‌های تروریستی مثل ریگی همه دنبال این بودند که اصول‌گرایان به حکومت نرسیده و موسوی برنده این انتخابات شود.

وی ادامه داد: زمانیکه این توطئه شکست خورد به اجرای برنامه‌های از پیش طراحی شده روی آوردند که شاهد بودیم پیش از تمام شدن انتخابات موسوی اعلام پیروزی کرد و آقای خاتمی پیروزی او را تبریک گفت که یک افتضاح سیاسی برای هر دوی آنها و تمام فتنه‌گران بود.

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام با بیان اینکه یادآوری پیروزی 9 دی باید درس عبرتی برای فتنه‌گران باشد، عنوان کرد: فتنه‌گران فکر کرده بودند که با اتکا به نیروهای خارجی در ایران حکومت را در دست گیرند اما با قیام مردمی در 9 دی نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

وی با تأکید بر ضرورت مرزبندی دولت با فتنه گران، افزود: یادآوری روزهایی همچون 9 دی برای اینکه درس عبرتی شود برای انتخابات بعدی ارزشمند است./301/807/ب1

ارسال نظرات