۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۴۷۰۱۳۳
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

حماسه 9 دی هشداری به همه بدخواهان انقلاب اسلامی بود

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که نهم دی تجلی اراده الهی در برابر فتنه دشمنان بود، خاطرنشان کرد: آن حماسه عظیم نشان دهنده هوشیاری و بصیرت ملت ایران در دفاع از انقلاب و رهبری بود.
نانوا کناری 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، ولی‌الله نانواکناری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که در همه صحنه‌های انقلاب مردم نقش محوری دارند، اظهار داشت: اقدام فتنه‌گران موجب نگرانی مردم شد، مردم به دلیل اقدام این افراد با حضور گسترده خود در نهم دی  حماسه ای خلق کردند که از حماسه عظیم می توان به عنوان یوم‌الله یاد کرد.

وی با بیان این که نهم دی هشداری برای همه دشمنانی است که بخواهند به اعتقادات مردم دهن‌کجی کنند، افزود: هر کس بخواهد با اعتقادات این مردم که همان اسلام ناب محمدی و در رأس آن پیامبر و در ادامه راه ائمه اطهار(ع) هستند بازی و به آن جسارت کند و آنجا که هتک و حرمت به نظام اعتقادات مردم شود مردم حضور پیدا می‌کنند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که همه کسانی که در راه حق قدم بردارند دشمنان اسلام را به نیستی می‌سپارند، خاطرنشان کرد: دشمنان در فتنه 88 در برابر جبهه حق ایستادند، اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران مانع تحقق توطئه دشمنان شد.

نانوا کناری با بیان این که تاریخ بهترین درس برای بشریت است، افزود: هیچ تاریخی برای بشر نمی‌تواند به فراموشی سپرده شود چون همه حوادث در تاریخ مملو از درس عبرت است و حادثه نهم دی به عنوان جریان حماسی در تاریخ ثبت شده است و باید از این حادثه درس پایداری دریافت کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کسانی که در برابر اعتقادات مردم هنجارشکنی کردند باید عبرت بگیرند و بدانند در صورتی که این فجایع تکرار شود با مشت آهنین مردم روبه رو می‌شوند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار با اشاره به این که نهم دی تجلی اراده الهی در برابر فتنه دشمنان بود، خاطرنشان کرد: آن حماسه عظیم نشان دهنده هوشیاری و بصیرت ملت ایران در دفاع از انقلاب و رهبری بود.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی در نهم دی سال 88 بار دیگر ثابت کردند که هیچ گاه انقلاب و آرمان های آنها را تنها نخواهند گذاشت، افزود: مردم کشورمان در هر شرایطی پشتیبان انقلاب خواهند بود و از آرمان ها و ارزش های آنها حراست می کنند.

نانواکناری با اشاره به این که فتنه گران داخلی و خارجی به بهانه تقلب در انتخابات خسارت های جبران ناپذیری به انقلاب و نظام وارد کردند، تصریح کرد: فتنه گران حتی به مقدسات دینی هم رحم نکردند و در روز عاشورا به امام حسین(ع) و نماد حسینی جسارت و اهانت کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان این که حماسه نهم دی باید همواره زنده و پویا نگه داشته شود، خاطرنشان کرد: این حماسه هر ساله باید با عظمت و شکوه خاصی برگزار شود.

وی با بیان این که نه دی روز تجلی باورهای دینی و اعتقادی مردم نسبت به ولایت فقیه بود، خاطرنشان کرد: این حماسه با عظمت روز خروج مردم علیه استکبار و استعمار و صهیونیسم و تجلی نمایش آگاهی و بصیرت مردمی بود که باورهای اعتقادی آنان مورد هتک حرمت قرار گرفته بود.

نانواکناری 9دی را نقطه عطفی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: در این روز ماندگار آحاد جامعه اسلامی برای دفاع از آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری به میدان آمدند و انقلابی دیگر آفریدند.

نماینده مردم بابلسر در مجلس با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در سه دهه اخیر با تدابیر ولی فقیه توانستند حوادث پیش رو و توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند، خاطرنشان کرد: در این راستا نهم دی فرصت خوبی برای تبیین نقش ولی فقیه در هدایت جامعه برای مردم به شمار می رود./1317/پ202/ج

ارسال نظرات