۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۴۷۰۱۶۳
کارشناس مذهبی:

9 دی تاریخ هوشیاری ملت ایران است

کارشناس مذهبی گفت: 9 دی ماه تاریخ هوشیاری و آگاهی ملت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران است که نشان می دهد فتنه همیشه وجود دارد فقط رنگ و لعاب آن تغییر می کند و گاهی در قالب انقلاب مخملی و گاهی هم در قالب فتنه 88 در جامعه خود را بروز می دهد.
9دی

حجت الاسلام سید مهدی حسینی کارشناس مذهبی و امور دینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با اشاره به فرا رسیدن 9 دی ماه سالروز فتنه سال 88 ابراز کرد: 9 دی ماه تاریخ هوشیاری و آگاهی ملت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران است که نشان می دهد فتنه همیشه وجود دارد فقط رنگ و لعاب آن تغییر می کند و گاهی در قالب انقلاب مخملی و گاهی هم در قالب فتنه 88 در جامعه خود را بروز می دهد.

وی افزود: 9 دی ماه نشان می دهد که تاریخ در حال تحول است و روزی است که عده ای انقلابی را که با خون شهدا و بزرگان نظام شکل گرفت را نادیده گرفتند و ذات انسان بودن خود را پشت نقاب مقام، قدرت و پست دنیوی مخفی کرده و مقام های دنیوی را به همه چیز ترجیح دادند و از بزرگترین انتخابات با بیشترین مشارکت مردم خاطره ای تلخ درست کرده و کام مردم را تلخ کردند.

کارشناس مذهبی 9 دی را عبرتی برای همه دانست و عنوان کرد: 9 دی یعنی معلوم شدن راه عده ای که انقلابی نما بودند و آن روز اثبات کرد که کشورهای بیگانه چقدر از این افراد حمایت می کردند و در واقع تا امروز نیز سران فتنه نخواسته اند به خودشان بیایند و به خاطز پست چند روزه دنیا جو مملکت را متشنج کردند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه سران فتنه هنوز هم که هنوز است از مردم معذرت خواهی نکرده و نمی خواهند عذرخواهی کنند، اظهار داشت: خیلی ها الان دنبال این موضوع هستند که سران فتنه باید آزاد شوند در حالی که اگر این افراد در سایر کشورهای دنیا بودند تا الان یا اعدام شده بودند و یا در حبس ابد به سر می بردند.

کارشناس مذهبی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران حتی بیش از حد هم به سران فتنه مهلت داده و با آنها با رافت اسلامی برخورد کرده است ولی سران فتنه باید بدانند خون مردم بیگناهی که در آن روز ریخته شد بر گردن آنها است که سبب ایجاد تنش در کشور و برهم خوردن نظم و آرامش مملکت شدند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان ساخت: تکریم 9 دی از آن جهت مهم و حائز اهمیت است که این روز عبرتی برای همگان تلقی می شود؛ چرا که برای ایجاد فتنه 88 سالیان سال دشمنان مملکت تلاش و برنامه ریزی کرده بوند و در واقع ما در خواب خرگوشی بودیم که فکر می کردیم فتنه هرگز وجود ندارد.

کارشناس امور دینی استان مرکزی با تاکید براینکه مگر می شد فتنه وجود نداشته باشد، تصریح کرد: این قضیه مانند مساله ولنگاری فرهنگی است که امروز مقام معظم رهبری بسیار بر این قضیه تاکید دارند و ما نیز باید مواظب باشیم که دچار این معضل نشویم.

حجت الاسلام حسینی افزود: همه ما در قبال خون شهدا مسؤولیم پس نباید بگذاریم تا خون آنها پایمال شود؛ چرا که ما در حال حاضر در امن ترین کشور دنیا با وجود دشمنانی همچون داعش، تکفیری ها و وهابی ها زندگی می کنیم پس باید مراقب حفظ امنیت کشور باشیم.

کارشناس مذهبی در پایان بیان داشت: عده ای سرمایه دار، مرفه و افراد بی درد که خبر از حال فقرا ندارند به دنبال دامن زدن به این مسائل هستند در حالی که آنها فقرا و مردم را درک نمی کنند می خواهند مسائل حاشیه ای در کشور ایجاد کنند؛ از این رو باید بسیار هوشیار و آگاه باشیم و با عبرت گرفتن از 9 دی ماه همواره دشمنان را در رسیدن به خواسته هایشان ناکام بگذاریم./302/842/ب1

ارسال نظرات