۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۴۷۰۱۸۶
مدرس حوزه علمیه:

ملت ایران کوچک‌ترین تعارض به ارزش‌ها را کوبنده پاسخ می دهد

مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با بصیرت و تحت امر ولایت فقیه است، گفت: مردم بصیر و انقلابی ایران کوچک‌ ترین تعارض به ارزش‌ های نظام مقدس و انقلاب اسلامی را با شدیدترین برخوردها پاسخ می‌ دهند.
حجت الاسلام پورصیدی

حجت الاسلام اسماعیل پورصیدی مدرس حوزه و دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، گفت: فتنه سال 1388 با هماهنگی و طراحان دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد شد، دشمنان طرح تقلب را مدت‌ها قبل از برگزاری انتخابات طراحی کرده بودند، که متاسفانه عوامل فتنه در این دام قرار گرفتند و مشکلات و تلخی‌ هایی را برای نظام اسلامی ایجاد کردند.

وی افزود: حماسه نهم دی ماه٬ نشان داد که نظام ولایی برآمده از انقلاب اسلامی٬ تنها نظامی است که توانایی ایستادگی در برابر زورگوییهای آمریکا و هم پيمانانش را دارد.

مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری حرکت خود جوش مردم را ناشی از نصرت الهی دانسته و تصریح کرد: در پيدایش و ماندگاری این حماسه بزرگ نقش قدرت خداوند متعال وحاکميت روح ولایت کاملاً محسوس بوده و به همين دليل می توان به اهميت این روز بزرگ پی برد و بر یوم الله بودن آن تأ کيد ورزید.

حجت الاسلام پورصیدی تصریح کرد: یوم الله 9 دی همواره در اذهان مردم انقلابی و همیشه در صحنه می ماند و این روز بزرگ تجدید میثاق دوباره با رهبر معظم انقلاب است، مردم ایران اسلامی همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و این حمایت و پشتیبانی برکات زیادی برای جامعه و ملت اسلامی دارد.

معاون دانشگاه علمی کاربردی میناب ابراز داشت: حماسه نهم دی، نماد عزت، استقلال و بصیرت ملت ایران است که حماسه ماندگاری را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند.

مدرس حوزه با اشاره به حماسه 9 دی با حضور حماسی مردم در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: نهایتا بعد از کشمکش‌ های مختلف و هوشیاری به موقع دوستداران انقلاب اسلامی در روز نهم دی ماه موج عظیمی از مردم انقلابی به پا خاست و برای همیشه آتش فتنه را خاموش کرد.

حجت الاسلام پورصیدی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با بصیر و تحت امر ولایت فقیه است افزود: مردم بصیر و انقلابی ایران ثابت کردند که در دفاع از ارزش‌ های دینی و انقلابی خود، متحد و پشتیبان ولی‌فقیه هستند، همچنین در دفاع از این حریم، از سر و جان خود دریغ نمی‌ کنند و کوچک‌ ترین تعارضی به این ارزش‌ ها را، با شدیدترین برخوردها پاسخ می‌ دهند.

وی با بیان اینکه بیگانگان از سال‌ ها قبل، به دنبال اجرایی‌ کردن براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی ایران بودند تصریح کرد: دشمنان از ماه‌ ها قبل از انتخابات 88، فتنه خود را با طرح تقلب در انتخابات کلید زدند و با تأثیرگذاری بر خواص بی‌بصیرت این کشور، به دنبال سقوط این نظام و سلطه بر ملت و کشور ما بودند.

استاد دانشگاه در پایان، حماسه 9 دی را نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم دانست که با تمام وجود تا پای جان در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب و اصول نظام جمهوری اسلامی در مقابل مستکبران و توطئه‌ گران و فتنه‌ گران خارجی و داخلی ایستادند و سربلند و ظفرمند دشمنان نظام را پس زدند به گونه‌ ای که حماسه 9دی در تاریخ انقلاب شکوهمند ایران ماندگار شد./302/851/ب1

ارسال نظرات