۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۴۷۰۲۰۵
معاون استاندار مازندران خبر داد؛

دیدار خانواده شهدای حماسه 6 بهمن آمل با آیت الله جوادی

رییس ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل از دیدار خانواده شهدای حماسه اسلامی بهمن آمل با حضرت آیت الله جوادی آملی خبرداد.
آمل آمل

احمد منفرد، رییس ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل از دیدار خانواده شهدای حماسه اسلامی بهمن آمل با حضرت آیت الله جوادی آملی خبرداد و اظهار داشت: در این دیدار اعضا ستاد بزرگداشت این حماسه اسلامی نیز حضور داشتند.

وی افزود: این عالم گرانقدر نسبت به تبیین و پاسداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 اشاره کرده و بیان فرمودند تا در راستای ماندگاری این حماسه بزرگ تلاش شود.

منفرد با اشاره به سخنان حضرت آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: حماسه ششم بهمن آمل جزء حماسه های فراموش نشدنی تاریخ کشور است و در این حادثه چهل شهید در کمتر از ده ساعت تقدیم انقلاب شد که شرف مملکت است و باید این سرمایه را حفظ کرد.

رییس ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل اظهار داشت: این عالم گرانقدر در راستای جایگاه والای خانواده های شهدا نیز فرمودند که شما بزرگوران و خانواده های شهدا سرمایه های کشور هستید و می توانید این کشور را از هر خطری مصون سازید که خدا مهمان دلهای شکسته است و خانواده های شهدا از دلشکستگان هستند.

وی با بیان این که ضرورت دارد در راستای تبیین و ماندگاری حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل کوشا باشیم، گفت: ماندگاری این حماسه بزرگ ضرورت دارد که باید از همه ظرفیت ها در این مسیر استفاده شود.

معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه آمل خاطرنشان کرد: حماسه اسلامی ششم بهمن افتخار و ارزش والایی برای مردم دیار هزارسنگر آمل است که مجاهدت و تلاش والایی صورت گرفته است.

منفرد افزود: حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل ظرفیتی ارزشمند و گرانقدر است که ضرورت دارد از همه فرصت ها و پتانسیل در این راه استفاده ارزنده ای شود.

رییس ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل تصریح کرد: نیاز است دبیرخانه دائمی حماسه اسلامی ششم بهمن آمل تلاش های ویژه و شایسته ای در راستای تبیین و ماندگاری آثار و دستاوردهای این حماسه متعالی صورت دهد.

وی بیان داشت: ضرورت دارد کارهای شایسته ای در راستای ماندگاری این حماسه بزرگ صورت گیرد تا آحاد مردم و نسل جوان جامعه نسبت به حماسه اسلامی ششم بهمن اطلاع لازم را کسب کنند.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: همه سال ویژه برنامه هایی در آستانه حماسه اسلامی ششم بهمن صورت می گیرد که ضرورت دارد به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

منفرد با بیان این که ضرورت دارد عزم شایسته ای در راستای برگزاری باشکوه برنامه های پاسداشت این حماسه بزرگ وجود داشته باشد، گفت: تکریم از مقام والای شهدای این حماسه بزرگ باید به نحوی ارزنده صورت گیرد.

رییس ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل با اشاره به این که شهدا زمینه ساز عزت و عظمت نظام اسلامی هستند، بیان داشت: شهدا با ایثار والای خود زمینه اعتلای ارزش ها را فراهم کردند که باید قدردان این عزیزان باشیم.

وی تصریح کرد: شهدا رفتند و وظیفه داریم در مسیر راه ارزشمند این عزیزان و تکریم و بزرگداشت مقام والای این عزیزان از همه ظرفیت ها و فرصت ها استفاده کنیم.

منفرد خاطرنشان کرد: تکریم مقام شهدا و خانواده های گرانقدر این عزیزان امری مهم است که همواره باید از سوی مدیران دستگاههای اجرایی مورد توجه و نگاه ویژه باشد.

گفتنی است، مردم شهرستان هزارسنگر آمل در روز ششم بهمن حماسه ارزشمندی خلق کردند که امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند./302/1314/ب1

ارسال نظرات