۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۴۷۰۲۱۰
مدیر کل اوقاف مازندران:

روشنگری های رهبر انقلاب آتش فتنه 88 را خاموش کرد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران حضور میلیونی ملت ایران در نهم دی سال 88 را در واکنش به حرمت شکنی ایادی استکبار در فتنه سال دانست و گفت: توهین و جسارت فتنه‌گران به ارزش‌های اسلامی سبب جریحه‌دار شدن احساسات ملت ایران شد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران سه شنبه شب در مراسمی که به مناسبت نهم دی در امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد با اشاره به 38 سال دشمنی بدخواهان نظام با ملت ایران، گفت: توطئه و دشمنی جبهه نفاق علیه نظام اسلامی هر روز به شیوه ای جدید ادامه دارد.

وی با اشاره به این که هر روز شاهد توطئه ای جدید علیه انقلاب و نظام اسلامی از سوی دشمنان هستیم، افزود: پیشرفت و توسعه کشور در بخش های مختلف موجب هراس و عصبانیت دشمنان انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف کشور به ذائقه دشمنان داخلی و خارجی خوش نمی‌آیند و همیشه تلاش می‌کنند حضور پرشور ملت انقلابی در صحنه‌های نظام را کم‌رنگ جلوه دهند، ادامه داد: تلاش دشمن ایجاد فاصله میان مردم و حکومت اسلامی تا به اهداف و نقشه های خود دست یابد.

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی در سال 88 حضوری پرشور و معنادار در انتخابات داشتند که این مسأله به ذائقه دشمنان داخلی و خارجی خوش نیامد و دست به فتنه زدند، تصریح کرد: طراحی فتنه 88 در خاج از کشور بود و عروسک‌گردانان واقعی فتنه 88 آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران از فتنه‌گران به‌عنوان خوارج زمان یاد کرد و با بیان این که متأسفانه خسارت های جبران ناپذیری را به انقلاب و نظام اسلامی تحمیل کردند، خاطرنشان کرد: علیرغم تذکرات و هشدار مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی، اما فتنه گران از مواضع نادرست خود عقب نشینی نکردند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به سکوت خواص بی بصیرت در برابر فتنه 88، گفت: متأسفانه برخی افراد پس از جریان فتنه هنوز موضع شفافی نسبت به فتنه نگرفتند و حتی با آنها همسو گام بر می دارند.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که فتنه‌گران درصدد ضربه به نظام جمهوری اسلامی و ایجاد انقلاب مخملی در کشور بودند، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در فتنه سال 88 و حماسه نهم دی دوست و دشمن خود را به‌خوبی شناخت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که روشنگری ها و آگاهی بخشی های مقام معظم رهبری همه نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی کرد، گفت: خواب دشمنان جمهوری اسلامی برای براندازی ایران اسلامی هیچ گاه به واقعیت تبدیل نمی‌شود.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که برخی می‌خواهند نهم دی را به یک شکل دیگری جلوه دهند و با حرف‌های سبک به‌راحتی از آن بگذرند اما هرگز موفق نخواهند شد، خاطرنشان کرد: امروز برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم نهم دی یک ضرورت مهم است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که فتنه‌گران به مکتب عاشورای امام حسین(ع) و آرمان‌های انقلاب اسلامی خیانت کردند، بیان داشت: جریان فتنه و سران آن در عاشورای حسینی به مقدسات دینی ملت ایران اهانت کردند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حضور میلیونی ملت ایران در نهم دی سال 88 را در واکنش به حرمت شکنی ایادی استکبار در فتنه سال دانست و گفت: توهین و جسارت فتنه‌گران به ارزش‌های اسلامی سبب جریحه‌دار شدن احساسات ملت ایران شد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که حماسه نهم دی سبب انزوای فتنه گران داخلی و خارجی شد، افزود: همه نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی با آن حضور میلیونی خنثی شد.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که ملت ایران اسلامی با خلق حماسه نهم دی به همه توطئه افکنی‌های دشمنان پایان دادند، ادامه داد: مردم کشورمان به دشمنان ثابت کردند که در حمایت از آرمان‌های انقلاب با همه توان در میدان حضور خواهند داشت.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران با بیان این که ملت ایران با حضور میلیونی خود در راهپیمایی نهم دی یک نه بزرگ به همه دشمنان نظام دادند، ادامه داد: آن حضور به برخی خواص نیز نشان داد که باید رفتارشان را در برابر نظام اصلاح کنند.

حجت الاسلام علیزاده، حماسه نهم دی را نشان دهنده اوج بصیرت و ولایت مداری ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور آگاهی بخش خود در نه دی سال 88 پایه های نظام اسلامی را مستحکم تر کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی با همکاری برخی عناصر فریب خورده داخلی سعی داشتند در انتخابات 88 زمینه براندازی نظام را فراهم کنند، تصریح کرد: روشنگری های مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران مانع از تحقق اهداف شوم آنها شد./202/1317/ب1

ارسال نظرات