۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۴۷۰۲۲۸
حجت الاسلام سالک:

هزینه 400 میلیون دلاری آمریکا برای فتنه 88

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در مدیریت کشور در شرایط حساس و بحرانی نظیر فتنه‌ها گفت: یک جریان دستپخت استکبار جهانی با هدف براندازی نظام مقدس اسلامی شکل گرفت و باید این فتنه زنده بماند و ملت ایران و جوانان بدانند در کشور چه اتفاقاتی شکل گرفت.
حجت الاسلام سالک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، سه شنبه شب در گردهمایی گرامی‌داشت حماسه نهم دی در حسینیه بنی فاطمه اصفهان، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: خدا را شاکر هستیم که اصفهانی‌ها در ایام فتنه پیشکسوت بودند در دفاع از ولایت و محکوم کردن فتنه و فتنه گران.

حجت الاسلام سالک در ادامه افزود: باید بدانیم مواضع ما در برابر فتنه به چه صورت است و آیا قرار است مواضع مان همسو با حفظ منافع شخصی ما باشد یا برای حفظ منافع ملی با محوریت رهبر معظم انقلاب؟ چرا رهبر معظم انقلاب معتقد هستند فتنه نباید فراموش شود؛ در مجلس دهم آقایی فریاد می‌زند فتنه را رها کنید، فتنه تمام شده است، این برخلاف تعهدی است که ما در برابر خداوند و قران کریم داریم.

اگر فرمانی از مولای مان صادر شود طومار سکولارها پیچیده خواهد شد

وی با بیان این که اگر کسانی با اندیشه سکولار و ضد دینی دنبال پهن کردن فرش قرمز برای آمریکا و انگلیس هستند باید بدانند زمانی که از مولایمان فرمانی صادر شود طومارشان درهم پیچیده خواهد شد، تصریح کرد: امروزه اسلام با گستردگی وسیعی در حال گرفتن دنیا است، علت آن این است که زمام امور به دست مولا و ولی امر ما است، کسانی که با یک جمله اوباما که گفت گزینه نظامی روی میز است همان کسانی هستند که زمان جنگ از کشور فرار کردند و به شمال و به دور از جنگ رفتند و امروز طلبکار هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت شناخت منافقین و دشمنان داخلی، اظهار کرد: در آیه 191 سوره بقره خداوند می‌گوید فتنه از قتل هم بدتر است و اگر کسی در دامن فتنه افتد ساقط می‌شود، همانطور که سران فتنه ساقط شدند، کسانی که دم از رفع حصر می‌زنند بدانند سران فتنه بیایند بیرون باید اعدام شوند، فتنه‌ها بسیار است و همه ما باید بتوانیم فتنه‌ها را به درستی بشناسیم.

حجت الاسلام سالک خاطرنشان کرد: فتنه جدید فتنه بسیار تاریک و ظلمانی است و نیازمند هشیاری و بصیرت بسیار زیاد است، علیرغم همه مشکلات بزرگی که کشور با آن مواجه است لازم است که نظام مقدس اسلامی را حفظ کنیم تا شرایط کشور نظیر سوریه و عراق نشود.

وی با اشاره به تلاش یک جریان شیطانی به منظور مقابله با رهبری، عنوان کرد: حزب اللهی‌ها 3 کلید واژه قرآنی را باید به درستی بشناسند که این شناخت سد محکمی در برابر فتنه گران می‌شود، ایمان، تقوا و توکل این 3 کلید واژه هستند. فتنه سقیفه بنی ساعده 25 سال امام علی(ع) را خانه نشین کرد.

بیش از 40 میلیون دلار از سوی آمریکا برای حمایت از فتنه هزینه شد

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، ضمن هشدار نسبت به فتنه‌های آینده به ویژه در ایام انتخابات سال آینده، تصریح کرد: با مبلغ بیش از 400 میلیون دلار مصوبه کنگره آمریکا 17 اپوزیسیون خارج نشین، فتنه را در یک بازه زمانی ده ساله مدیریت کردند و موجب شکل گیری فتنه سال 88 شدند و مدیریت آن را در دست گرفتند، هدف دشمن حمایت از جنبش سبز بود، یحیی کیان تاج بخش نماینده جورج سوروس در فتنه سال 78 و 88 زمانی که دستگیر شد پرونده آمریکا در مدیریت فتنه و ارتباط با سعید حجاریان را افشا کرد.

حجت الاسلام سالک با اشاره به دریافت کمکهای مالی از آمریکا توسط سران فتنه، افزود: سفیر وقت انگلیس هدایتگر اغتشاشات تهران بود، موضوع مدیریت فتنه سال 88 توسط دشمنان خارجی و داخلی شکل گرفت، بهزاد نبوی، احمد ابطحی، تاج زاده، مهدی هاشمی، عطریانفر و افراد دیگری کمیته ایکس را تشکیل دادند، این کمیته سازماندهی کاملی داشت و زیرمجموعه‌ها بسیاری داشت و در یک بازه زمانی 10 ساله برنامه‌های دقیقی توسط دشمن با استفاده از نفوذی‌ها ریخته شد.

وی هدف اصلی فتنه را ماهیت اسلامی ایران و جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: یک جریان دستپخت استکبار جهانی با هدف براندازی نظام مقدس اسلامی شکل گرفت و باید این فتنه زنده بماند و ملت ایران و جوانان بدانند در کشور چه اتفاقاتی شکل گرفت، در زمان فتنه در کوله‌های لیدرهای فتنه در خیابانها نارنجکهای سوئدی و سوئیسی وجود داشت، مسجد لولاگر را با نارنجک تخریب کردند، چادر از سر زنان محجبه کشیدند و جنایتهای بسیاری کردند و امروزه لاشه‌های سیاسی باقی مانده فتنه در خارج از کشور از ترامپ می‌خواهند ایران را تحریم کند تا نظام از پا دربیاید.

تقلب رمز اردو کشی خیابانی بود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکنیکها و روشهای فتنه گران برای ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور، گفت: تقلب رمز اردو کشی خیابانی بود، موسوی چند ساعت مانده به پایان رأی گیری خود را پیروز انتخابات معرفی کرد و همسر وی مردم را دعوت به آشوب در صورت رأی نیاوردن موسوی کرد، نشستهای متعدد با عناصر در رابطه با سوروس برای تعیین راهکارها و آموزشهای لازم از دیگر اقدامات این فتنه گران بود.

حجت الاسلام سالک با بیان برخی اقدامات و برنامه ریزی‌های فتنه گران برای براندازی نظام اسلامی در راستای اهداف آمریکا در ادامه اظهار کرد: فتنه گران اقدامات گسترده‌ای انجام دادند و هرگز نتوانستند ادعای تقلب خود را ثابت کنند، حتی زمانی که رهبر معظم انقلاب از آنها استدلال برای ادعای تقلب را خواست اینها به حرف رهبری گوش نکردند و به خیابان رفتند و در همان اول علیه ولایت شعار دادند و اقدام به آشوب خیابانی کردند؛ فتنه گران تلاش کردند تا کودتای نرم برای براندازی نظام و انتقال قدرت شکل بگیرد.

فتنه گران با هدف سرنگونی نظام ولایت را به چالش کشیدند

وی با اشاره به حضور دو نفر از فعالان فتنه در کابینه دولت یازدهم، خاطرنشان کرد: فتنه گران تلاش کردند کل نظام اسلامی را با به چالش کشیدن ولایت فقیه سرنگون کنند، فتنه گران می‌گفتند ستون خیمه نظام ولایت فقیه و شخص امام خامنه‌ای است و باید تضعیف و تخریب و یا در نهایت ترور شود، این دقیقا عین جریان طبس بود که علیه امام خمینی شکل گرفته بود، خوارج هم به همین صورت علیه امام علی(ع) اقدام کردند و این اتفاق تا به امروز همواره علیه ستونهای خیمه اسلام رخ داده است.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تلاشهای فتنه گران برای سرنگونی نظام اسلامی، اظهار کرد: فتنه گران تلاش کردند علیه ارکان نظام از جمله شورای نگهبان و شخص آیت الله جنتی و سپاه و بسیج اقدام کنند تا بتوانند به نظام اسلامی ضربه بزنند، طرح مذاکره و ارتباط با آمریکایی‌ها و تطهیر آمریکا از دیگر دسیسه‌های فتنه گران است، اینکه دم از اسلام رحمانی می‌زنند از اهداف فتنه گران است و مطرح کنندگان اسلام رحمانی این آیه قرآن که دستور به« اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» می‌دهد را نادیده گرفتند و این ایه نادیده گرفته شد که ظریف می‌گوید از اعتماد به آمریکا پشیمان هستم.

حجت الاسلام سالک علت مشکلات کشور را نگاه داشتن به بیگانگان عنوان کرد و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در درس خارج امروز خود افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند اوباما کتبا نامه رفع تحریمها را بدهد اما دولت به مذاکره شفاهی اکتفا کردند و حاصل تمدید تحریمها شد، رهبر معظم انقلاب امروز در درس خارج خود ملت را بصیر و انقلابی و دشمن شناس توصیف کردند.

قرآن و شهدا و اهل بیت(ع) برای ما عزت آوردند نه برجام

وی با بیان این که رییس جمهور برجام را مایه عزت و آزادی می‌داند در حالی که عزت و آزادی خود را مدیون اسلام و قرآن و خون شهدا و اهل بیت(ع) هستیم، تصریح کرد: مذاکره برای ایجاد ارتباط با آمریکا است و نفوذی‌ها برای این موضوع همواره در تلاش هستند، یکی دیگر از برنامه‌های فتنه گران و نفوذی‌ها دامن زدن به مسائل حقوق بشری است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اسامی فعالان فتنه که همگی در احزاب و گروه‌های اصلاح طلب حضور داشته‌ و دارند، اظهار کرد: اولین رسالت ما در خطبه 121 نهج البلاغه آمده است، پیروی از امام خامنه‌ای تحت عنایت امام زمان(عج) اولین رسالت ما است همانطور که امام علی(ع) در آن زمان رسالت همه را تبعیت از رسول خدا(ص) می‌دانند، امروز یک حلقه آتش و جنگ توسط ناتو در اطراف ما شکل گرفته است و رمز موفقیت در برابر این توطئه‌ها تبعیت از امام خامنه‌ای است.

حجت الاسلام سالک خاطرنشان کرد: باید به مدیریت رهبر معظم انقلاب اعتقاد قلبی داشته باشیم، ایشان مدیریت جهان اسلام را در دست دارند مدیریت ایشان در ابعاد مختلف داخل و خارج کشور بسیار دقیق و هوشمندانه است و باید به آن اعتقاد قلبی داشته باشیم، نباید از مسائل اعتقادی و قرآن و کتب اهل بیت(ع) فاصله بگیریم.

ولایتمداری باید در عمل ثابت شود

وی با تأکید بر اهمیت اتحاد و انسجام مردم در برابر نفوذی‌ها و دشمنان، عنوان کرد: آقای گودمن جاسوس صهیونیست در 16 دانشگاه کشور سخنرانی کرده و حضور داشته است و این از دسیسه‌های دشمن است که با همکاری وزارت علوم شکل گرفت و ما نسبت به آن اعتراض داریم، باید زیر سایه ولایت با اتحاد و انسجام در برابر دشمنان و دسیسه‌های آنان قرار بگیریم و تنها دم از ولایت نزنیم بلکه در عمل باید ولایتمداری خود را ثابت کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید امواج فتنه را بشناسیم و عوامل آن را شناسایی کنیم و باید وارد کشتی ولایت شویم تا بتوانیم امواج فتنه را بشکنیم، باید اختلافات را کنار بگذاریم و وارد مسیر اختلاف نشویم و مراقب باشیم که پراکندگی‌ها و اختلافات ما را دچار مشکل نکنند، فضای مجازی در حال نابودی بنیان خانواده‌ها است و امروزه باید در فضای مجازی تولید کننده محتوا باشیم تا بتوانیم در برابر دشمنان قرار بگیریم.

حجت الاسلام سالک با بیان این که از انتخابات سال آینده نباید غافل شد، اظهار کرد: مداحان اهل بیت(ع) باید مسائل انقلابی و بصیرت افزا را در میان اشعار و مداحی‌های خود قرار دهند و با الگو رفتن از حضرت زهرا(س) به روشنگری و افشاگری علیه دشمن بپردازند و این از وظایف مهم مداحان اهل بیت(ع) است./1304/پ201/ج

ارسال نظرات