۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۷۰۲۴۰
آیت الله ممدوحی:

کسانی که دم از رفع حصر می زنند دست شان با فتنه گران در یک کاسه است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به پرونده سنگین فتنه گران گفت: کسانی که از رفع حصر دم می زنند با سران فتنه موافق بوده و دستشان در یک کاسه است.
آیت الله ممدوحی

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسن حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گرامیداشت حماسه 9 دی را امری ضروری و لازم عنوان کرد و گفت: 9 دی یک مانور بود که ملت و مردم ما  علیه دشمنان اسلام و انقلاب در سراسر جهان انجام دادند.

وی افزود: آنچه را که ما همیشه ادعا می کردیم که کشور مربوط به مردم است و مردم در همه فعالیت ها دخالت دارند و آنها مدیریت می کنند در حماسه 9 دی کاملا هویدا شد، مردم در این روز بدون دخالت دولت به خیابان ها آمدند و جواب کسانی که هوس های بسیار سخیفی را در سر می پروراندند با قاطعیت دادند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که مردم به آنها فهماندند که کشور صاحبی دارد و صاحب آن خود ملت هستند، اظهار داشت: 9 دی مانوری بسیار عجیب بود که در دنیا بی نظیر است و کشور ما را به دنیا معرفی کرد.

وی با اشاره به تأثیر 9 دی در سرنوشت نظام اسلامی و کشور ادامه داد: اگر 9 دی نبود فتنه گران مسلط بودند و هر روز بازی در می آوردند، هر روز تظاهرات خیابانی داشتند و برای کشور و مردم مشکل و هزینه ایجاد می کردند، اما با حماسه 9 دی دیگر نتوانستند کار خود را ادامه دهند.

آیت الله ممدوحی با اشاره به پرونده سنگین فتنه گران ابراز داشت: کسانی که از رفع حصر دم می زنند با سران فتنه موافق بوده و دست شان در یک کاسه است.

وی با اشاره نقش فتنه 88 در تشدید تحریم ها علیه ایران عنوان کرد: مشکل استکبار و آمریکا با کشور اصل موجودیت ایران و زنده نگه داشتن اسرائیل و مقتدر کردن هم پیمانان خود است وگرنه کاری با چیزی ندارند، اینها برجام را هم بهانه قرار دادند، اینها با اصل نظام مخالف هستند و می خواهند نظام را برچینند و نیت دیگری ندارند، ممکن است که فتنه و  مسائل دیگر بهانه شود اما دلیل اصلی همان است./1323/ت302/ج

ارسال نظرات