۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۴۷۰۲۶۳
نماینده ولی‌فقیه در سپاه هرمزگان:

فتنه 88 یک براندازی ویرانگر و نابود کننده بود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه هرمزگان گفت: فتنه 88 یک براندازی ویرانگر و نابود کننده بود که اگر محقق می شد اسلام برای قرن ها منکوب می شد اما قدرت لایزال الهی و عنایت خاصه حضرت حجت (عج) از مشتهای گره کرده مردم بصیر و ولایتمدار و دیندار مان جلوه گر شد و طومار فتنه را در هم پیچید.
لفیقعفغتهن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار در جمع خبرنگاران در بوشهر، با اشاره به فرارسیدن 9دی، گفت: واقعا 9 دی غیر قابل وصف، بیاد ماندنی، شورانگیز، خودجوش و به قول رهبر معظم انقلاب بوی سید الشهدا(ع) استشمام می شد به نوعی که جلوه قدرت خدا، امید بخش برای مومنین و ویرانگر برای برنامه های استکباری و براندازانه دشمنان قسم خورده انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: 9دی معجزه ی دیگر الهی بود که بار دیگر به دست امت ولایت مدارمان تحقق یافت و اگر بخواهیم عظمت این یوم الله اکبر را ببینیم باید به حوادث برنامه ریزی شده از سوی دنیای استکبار برای برندازی آرام نظام مقدس جمهوری نگاهی بیاندازیم تا به عمق نیات شوم طراحان فتنه اکبر پی ببریم.

وی اظهار داشت: از آنجا که انقلاب اسلامی ما برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است و اسلام ناب در ذات خود روحیه استکبار ستیزی دارد از روز اول پیروزی جهان استکبار در صدد برآمد تا با جنگ نیمه سخت و جنگ سخت و با گرفتن شهدای عزیز، این انقلاب را از پای دربیاورد لکن به لطف الهی و عنایت خاصه ولی عصر (عج) نه تنها نتوانست، بلکه انقلاب اسلامی دنیا را در پیچش تاریخ قرار داد.

حجت الاسلام رستگار افزود: انقلاب اسلامی هیمنه شرق و غرب را فرو ریخت و هسته های مقاومت را در جهان پایه گذاری و در یک کلام امپراطوری شرق را فرو پاشید و پایه های مادی غرب را مزلزل و دنیای استکبار فهمید که با بودن جمهوری اسلامی باید با ابرقدرتی خداحافظی کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: از این رو استکبار جهانی در صدد برآمد برنامه ای نو طراحی کند و تمام اتاق های فکر خود را به کار گرفت و اندیشمندان کارکشته سیاسی امنیتی خود را فرا خواند و طرح موضوع کرد که آنها بالاتفاق گفتند تنها راه برندازی این انقلاب بزرگ استفاده از انقلاب مخملی است که تجربه اش را چهار کشور در کارنامه شوم خود داشتند و موفق هم شده بودند.

وی بیان داشت: از سال 75 جنگ نرم در دستور کار شان قرار گرفت و بیش از 85 میلیون دلار بودجه تخصیص یافت و به سازمان سیا دستور عملیاتی شدن توطئه ای شوم داده شد، یارگیری در داخل و خارج کشور آغاز شد و شروع کار در فتنه کوی دانشگاه در 18 تیر سال 78 زده شد که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و حضور به موقع مردم ناکام ماند.

حجت الاسلام رستگار عنوان کرد: طرح برای آسیب شناسی به اتاق های فکر برده شد و طرحی نو با رویکردی جدید طراحی شد یعنی استفاده از همه توان داخلی وخارجی، استفاده انقلابیون وامانده از انقلاب که به هر دلیل از قطار انقلاب پیاده شده بودند و انتخاب رنگ برای ایجاد موج چهره های موجه، شعارهای فریبنده، بهره گیری از رسانه های غول پیکر خود باسوء استفاده انتخابات از جمله فعالیت های بود که در این راستا انجام شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تأکید کرد: انتخاباتی که می توانست جلوه اقتدار وقوت نظام باشد و پتک محکمی بر سر دموکراسی دروغین غرب و جشن پیروزی حضور 85 درصدی مردم در پای صندوقهای رای بعد از گذشت 31 سال از انقلاب تبدیل به چالشی بزرگ برای براندازی اسلام ناب شد.

وی افزود: فتنه 88 یک براندازی ویرانگر و نابود کننده بود که اگر محقق می شد اسلام برای قرن ها منکوب می شد اما قدرت لایزال الهی وعنایت خاصه حضرت حجت (عج) ازمشتهای گره کرده مردم بصیر و ولایتمدار و دیندار مان جلوه گر شد و طومار فتنه را در هم پیچید و برگ زرینی بر اوراق کهکشانی و طلایی این امت افزود و بار دیگر اسلام ناب را زنده کرد./846/303/ب3

ارسال نظرات