۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۴۷۰۲۶۴
مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه ولی عصرخوزستان:

9 دی بیداری حقیقی ملت ایران است

مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان این که روشنگری های رهبر معظم انقلاب، سبب خلق حماسه 9 دی از سوی مردم شد، گفت: 9 دی روز بصیرت و بیداری حقیقی ملت ایران در برابر فتنه 88 و حرکت خودجوش مردمی در برابر فتنه گران است.
حجت الاسلام زرشناس

حجت الاسلام هادی زرشناس، مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که فتنه گران با حمایت آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و پول های کثیف آل سعود  فتنه 88 را راه اندازی کردند، اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت و بیداری حقیقی ملت ایران در برابر فتنه 88 است که همچون پیش و در اوائل پیروزی انقلاب اسلامی با حضور و بینشی عمیق پشتیبانی از نظام اسلامی را ثابت و فتنه گران را طرد کردند.

مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان این که توصیه ها و ارشادهای رهبر معظم انقلاب در کنار اقدام خودجوش مردمی فتنه 88 را به پایان رساند، خاطرنشان کرد: تقلب در انتخابات دروغی بزرگ که در اثر جو تبلیغاتی آلوده عده ای گمراه شدند اما روشنگری های رهبر معظم انقلاب، سبب خلق حماسه 9 دی از سوی مردم شد.

این مقام مسؤول با اشاره به این که تحریم های سنگینی پس از فتنه 88 علیه نظام اسلامی وضع شد، گفت: یکی از متهمان ردیف اول در تشدید تحریم ها فتنه گرانی بودند که ادعای مذاکره با کدخدا را مطرح و به نتیجه ای دست نیافتند و امروزه هم تحریم های جدید علیه کشور را از رییس جمهور جدید آمریکا خواستار شدند.

حجت الاسلام زرشناس چپاول گری، عیاشی، وطن فروشی، عدم شناخت خدا، دین، ملت ایران و تنفر از ایران را ماهیت فتنه گران برشمرد و ابراز داشت: فتنه گران تصور براندازی نظام اسلامی را داشتند در حالی که نظام حاصل از خون شهدا ریشه هایی محکم دارد که ان شاءالله تا انقلاب جهانی منجی عالم بشریت ادامه خواهد یافت.

وی با بیان این که روسیاهی برای فتنه گران و مؤیدان و یا سکوت کنندگان در برابر اقدامات فتنه گران باقی خواهد ماند، عنوان کرد: شفاف سازی در دوران فتنه بسیار ضروری است؛ چرا که سکوت و عدم شفاف سازی در تبیین دیدگاه سبب یاری به فتنه می شود و در اهواز پیش از 9 دی حرکت بصیرتی و خودجوش مردمی در محکومیت فتنه گران و حامیان آنها صورت گرفت و در روز 9 دی نیز اقشار گوناگون مردم تجمع و فتنه گران را محکوم کردند./303/9456/ب1

ارسال نظرات