۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۴۷۰۲۷۱
مدیر حوزه علمیه ملایر مطرح کرد؛

ضرورت دشمن شناسی از سوی نیروهای انقلابی

مدیر حوزه علمیه گفت: نیروهای انقلابی باید دشمن اصلی را همیشه با بصیرت مقابل چشمان خود ببینند و نباید اجازه دهند تا درگیر شدن در مناقشات بین گروهی آنان را از دشمن اصلی غافل کند.
استکبارستيزي

حجت الاسلام مجتبی نجفی، مدیر حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، درباره لزوم همگرایی نیروهای انقلابی گفت: یکی از آسیب هایی که در هر نظام و هر کشوری می تواند بروز کند، عدم همگرایی بین نیروهای آن کشور است، در نظام جمهوری اسلامی نیز همگرایی نیروهای انقلابی بسیار مهم و حیاتی است.

وی ابراز داشت: متاسفانه گاهی مواقع نیروهای انقلابی دشمن اصلی خود را فراموش می کنند و فلان جناح یا گروه انقلابی را دشمن می پندارند و توجه ندارند که آن ها برادرانی با یک اختلاف نگرش جزیی هستند.

مدیر حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) ملایر ادامه داد: نیروهای انقلابی باید بدانند که نگرش آن ها با هم خیلی تفاوت ندارد و اختلافات فقط در مسایل جزیی و شاخ برگ ها است و در اصول و ارزش ها با هم مشترک هستند.

وی تاکید کرد: لازم است که نیروهای انقلابی دشمن اصلی را همیشه با بصیرت مقابل چشمان خود ببینند و نباید اجازه دهند تا درگیر شدن در مناقشات بین گروهی آنان را از دشمن اصلی غافل کند.

حجت الاسلام نجفی اظهار داشت: عدم تاکید بر آرمان ها و ارزش های مشترک و پرداختن به حاشیه ها و مسایل جزیی و فراموش کردن دشمن اصلی، باعث می شود تا دشمنان از این فرصت برای تحقق اهداف خود استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: همگرایی و وحدت نیروهای انقلابی باید حول محور مبانی و اصول اسلام، ولایت فقیه، و قانون اساسی باشد که چهار چوب های اصلی نظام هستند و باید نقطه مشترک و خط قرمز همه نیروهای انقلابی باشد.

مدیر حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) ملایر افزود: در صورتی که نیروهای انقلابی در این چهارچوب ها حرکت و برای محقق شدن آرمان های والا و ارزش های دینی و معنوی نظام که هدف اصلی و مشترک همه نیروهای انقلابی است تلاش کنند، همگرایی و وحدت محقق خواهد شد.

وی در پایان گفت: نیروهای انقلابی باید بدانند که تا زمانی که حول این محورها و چهارچوب ها، وحدت و همگرایی داشته باشند، بقیه مسایل جزییات و حاشیه هستند و اهمیتی در مقابل اصول و چهارچوب های مشترک ندارند و هیچ مشکلی از جهت گفت و گو، تبادل آرا و حتی رقابت های سیاسی وجود نخواهد داشت./979/302/ب3

 

 

ارسال نظرات