۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۴۷۰۲۸۵
امام جمعه موقت تبریز:

مردم تبریز پیشرو در صیانت از انقلاب و ولایت هستند

آیت الله آل هاشم با بیان اینکه ۸ دی نشان پیشرو بودن مردم تبریز در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: مردم ولایت مدار تبریز بارها نشان دادند که از اسلام و انقلاب تا پای جان صیانت و دفاع خواهند کرد.
آيت الله آل هاشم امام جمعه موقت تبريز

آیت الله سید محمد تقی آل هاشم امام جمعه وقت تبریز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه ۸ دی نشان پیشرو بودن مردم تبریز در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است، اظهار داشت: مردم ولایت مدار تبریز بارها نشان دادند که از اسلام و انقلاب تا پای جان صیانت و دفاع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ۸ دی جرقه ای برای خیزش ایران در صیانت از ولایت و انقلاب بود، گفت: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمانهای انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

امام جمعه موقت تبریز ۹ دی را یک روز تاریخی و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: روز ۹ دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله شد و در تاریخ ماند تا بصیرت و هوشیاری ملت ایران را در همراهی و همیاری رهبر خود را به ثبت برساند.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات ملت قهرمان ایران بود، ابراز داشت: ۹ دی عمق اعتقاد مردم را به عاشورا و حضرت اباعبدالله (ع) را نشان داد.

آیت الله آل هاشم تصریح کرد: ۹ دی در تاریخ ماند تا عبرتی برای دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی باشد و درس آزادگی برای تمام انسانهای آزاده و عدالت خواه جهان باشد، ایران اسلامی به برکت همین پشتوانه مردمی است که روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است و این در حالی است که دشمنان نظام توان دیدن پیشرفتهای این نظام را ندارند.

وی با بیان اینکه ولایتمداری و پیروی از خط ولایت باید اولویت مردم و مسؤولان باشد، گفت: هر جا از ولایت عقب افتادیم شکست خوردیم، بنابراین رهنمودهای رهبر انقلاب باید مسیر حرکت مسؤولان در حل مشکلات مردم و کشور باشد تا شاهد آن باشیم که ایران اسلامی هر روز بیشتر از گذشته توسعه یافته است.

امام جمعه موقت تبریز ۹ دی را اقدام مردمی دیگری در تثبیت نظام اسلامی دانست و ابراز داشت: حضور مردم در صحنه راهپیمایی در روزهای هشت و 9 دی مشت محکمی بر دهان آمریکا و عربستان وهابی بود که علیه نظام کج اندیشی می کردند و بزرگداشت این حماسه بزرگ می تواند نشان دهنده وحدت و تجدید میثاق ملت با رهبری باشد./۸۵۴/302/ب3

ارسال نظرات